Speciele drenge navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

merle2010

KaMa skriver:

Kender til to tvillingepar, hvor pigerne hedder Merle og Mynthe. Altså to par med de samme navne. De passer godt sammen.

Anakin er godt nok specielt - men har jo selv en lille Alvin. Det er også sjældent.

ej hvor sjovt.. hehe

jeg synes merle og mynthe passer så fint sammen

ja Anakin er specielt, men samtidig vildt flot, og så er min mand vild med star wars..

ja Alvin er heller ikke noget man hører så tit, men flot er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Rsa

Det er nok nærmere mere specielt at hedde Kåre, Allan, Bjarne osv. idag

Har enormt mange drengenavne jeg synes der er fantastiske og vil da gerne dele ud af dem

Aksel
Alfred
Bertil
Bertram
Karl
Karl-Emil
Ejvind
Jeppe
Oswald
Oscar
Waldemar

Havde en del flere på vores liste, men dette er dem jeg umiddelbart kan huske

Anmeld

4. november 2011

Pigent

Anonym skriver:

Vi sidder og snakker om lidt mere speciele drenge navne herhjemme lige nu... vi ved ikke hvad vi får men hvis det er en pige er vi begge enige om at hun skal hedde Lina

men hvis nu det er en dreng.. så vil vi gerne have noget der er specielt.. Jeg har i tankerne : luca, storm, milas.

Kom med nogen idéer piger !

Micas
Tino
Alfred
Sofus
Nicki
Nicholas
Bertil  

Anmeld

4. november 2011

banditten2011

Min dreng skal hedde Mico Marinus Og det syntes jeg er specielt..

Nu kender jeg 2 drenge der hedder Milas så, så specielt er det ikk her men super sødt

Storm er personligt sleet ikk mig

Luka er os rigtig sødt.. Kender dog en pige som hedder Vega-Luca så forbinder det der med, men det er rigtig sødt

Anmeld

4. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Vi sidder og snakker om lidt mere speciele drenge navne herhjemme lige nu... vi ved ikke hvad vi får men hvis det er en pige er vi begge enige om at hun skal hedde Lina

men hvis nu det er en dreng.. så vil vi gerne have noget der er specielt.. Jeg har i tankerne : luca, storm, milas.

Sikke nogle fine navne vi har en Noah Markus og en Storm Vitus og her skal lillebror hedde Sylvester Robin ... Jeg kan også meget godt lide Darwin, Sofus og Hampus Meen det var min mand ikke enig i

Anmeld

5. november 2011

Ciss

Anonym skriver:

Lina er superfint!

Flere forslag til drengenavn:

Leopold

Leonel

Linus

Anmeld

5. november 2011

Corn

her vaklede.vi mellem Asle og Aslan... endte med Aslan

Anmeld

5. november 2011

henh01

vi har en Noam herhjemme, det er også lidt specielt

Anmeld

5. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Storm synes jeg helt klart  men ellers har vi selv tænkt på hvis vi fik en dreng mere , sku han hedde Loke

Anmeld

5. november 2011

TbCp

Jeg ville rigtig gerne have en Falke, men den er manden herhjemme slet ikke med på... Desværre

Synes det er så fint et navn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.