Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. sagen er den at jeg de sidste mange mdr har gået og haft rigtig ondt i min højre side.. det er så slemt jeg ikke kan dyrke motion eller gå særlig hurtig så begynder det at gøre rigtig ondt. stopped på p piller for 3 år siden og den kom først ved feb i år og er ikke blevet regelmæssig. har ikke haft den siden august mdr... men har konstant mens smerter og så er jeg sindsyg træt, fik laved en gyn for nogle mdr siden ved egen læge og han fandt ud af at jeg var meget stram dernede men ellers var jeg normal... har så gået 1 gang i ugen hvor han har trykked på det ømme punkteravav... men nu er jeg blevet henvist til gyn afd... jeg glæder mig til at finde ud af hvad der er i vejen for er træt af at have så ondt og ikke kan røre mig... og at min mens ikke bliver normal... er der nogle af jer der har prøved noget ligne.. jeg skal nok skannes og havde lavet gyn på sygehuset men der er en hel mdr i nu og er allerede begyndt at være nervøs for håber jo de kan se noget så de finder ud af hvad det er men er samtidig bange for hvad det kan være--- mvh ano ps jeg er ikke gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. sagen er den at jeg de sidste mange mdr har gået og haft rigtig ondt i min højre side.. det er så slemt jeg ikke kan dyrke motion eller gå særlig hurtig så begynder det at gøre rigtig ondt. stopped på p piller for 3 år siden og den kom først ved feb i år og er ikke blevet regelmæssig. har ikke haft den siden august mdr... men har konstant mens smerter og så er jeg sindsyg træt, fik laved en gyn for nogle mdr siden ved egen læge og han fandt ud af at jeg var meget stram dernede men ellers var jeg normal... har så gået 1 gang i ugen hvor han har trykked på det ømme punkteravav... men nu er jeg blevet henvist til gyn afd... jeg glæder mig til at finde ud af hvad der er i vejen for er træt af at have så ondt og ikke kan røre mig... og at min mens ikke bliver normal... er der nogle af jer der har prøved noget ligne.. jeg skal nok skannes og havde lavet gyn på sygehuset men der er en hel mdr i nu og er allerede begyndt at være nervøs for håber jo de kan se noget så de finder ud af hvad det er men er samtidig bange for hvad det kan være--- mvh ano ps jeg er ikke gravid
Jeg føler med dig. Det er ikke rart at gå med smerter man ikke ved hvor kommer fra. Jeg har prøvet det.
Jeg håber tiden går hurtigt så du kan få en løsning.
eirene skriver: Jeg føler med dig. Det er ikke rart at gå med smerter man ikke ved hvor kommer fra. Jeg har prøvet det. Jeg håber tiden går hurtigt så du kan få en løsning.
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128