5 mdr. vaccine .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2011

MelikkazMoar

hej ..

Melikka fik sin vaccination igår .. og hun sage ikke en lyd (mor's store pige) men idag har hun sovet først 5 timer til  middag og 1½ time senere sov hun igen, denne gang 3 timer.. er det normalt ?

der hun er stukket på det højre ben, er det rødt, hævet , lidt kule-under-huden-agtigt.. men uden at det gør ondt på hende.. er det også normalt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Pige2009

MelikkazMoar skriver:

hej ..

Melikka fik sin vaccination igår .. og hun sage ikke en lyd (mor's store pige) men idag har hun sovet først 5 timer til  middag og 1½ time senere sov hun igen, denne gang 3 timer.. er det normalt ?

der hun er stukket på det højre ben, er det rødt, hævet , lidt kule-under-huden-agtigt.. men uden at det gør ondt på hende.. er det også normalt ?

Ja, det er helt normalt Laura sov også en del i de dagene efter vaccinationen. Hvad angår selve stikstedet, så prøv at massere det blidt nogle gange om dagen. Laura havde også en bule i 10-12 dage, men så forsvandt den

Anmeld

3. november 2011

MelikkazMoar

Baagøe skriver:

Ja, det er helt normalt Laura sov også en del i de dagene efter vaccinationen. Hvad angår selve stikstedet, så prøv at massere det blidt nogle gange om dagen. Laura havde også en bule i 10-12 dage, men så forsvandt den

super.. tak,..

ja men sidste gang var der bare slet ikke noget som helst nemlig

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

MelikkazMoar skriver:

super.. tak,..

ja men sidste gang var der bare slet ikke noget som helst nemlig

Det kan godt svinge Da Laura fik sin 15 mdrs. græd hun lidt, men der var ingen bule på benet, så det er nok lidt forskelligt, hvordan kroppen reagerer, da  det også er forskellige vacciner hver gang

Anmeld

3. november 2011

MelikkazMoar

Baagøe skriver:

Det kan godt svinge Da Laura fik sin 15 mdrs. græd hun lidt, men der var ingen bule på benet, så det er nok lidt forskelligt, hvordan kroppen reagerer, da  det også er forskellige vacciner hver gang

ja. men den første og anden vaccine er ens fik jeg afvide

Anmeld

3. november 2011

Alexander&Lærke

Min lille Lærke fik sin 3 mds vaccine sidste fredag og jeg fik afvide at hun nok ville tage en længere lur efterfølgende, hvilke hun så ikke gjore, og dagen efter sov hun stortset ikke. Men lægen sagde altså at hun nok ville.... Så det tror jeg er meget normalt, hun fik også en kæmpe bule på det ene ben ved indstiks stedet, der gik nogle dage så var det forsvundet.....

Anmeld

3. november 2011

Clisolka

hej ..

Det er helt normalt  Her sov Isabella også et par timer ekstra - og var meget rød, der hvor hun var blevet stukket 

Åhhh gys En uge til 1-års vaccinen herhjemme 

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

MelikkazMoar skriver:

ja. men den første og anden vaccine er ens fik jeg afvide

Det er rigtigt

Anmeld

3. november 2011

MelikkazMoar

Babymor2010 skriver:

Det er helt normalt  Her sov Isabella også et par timer ekstra - og var meget rød, der hvor hun var blevet stukket 

Åhhh gys En uge til 1-års vaccinen herhjemme 

puha vi må håbe hun tager den fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.