så er det specielle navn fundet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. november 2011

wmillapigenw

altså som sagt så har jeg bestemt mig fuldt ud for hvad min lille prins i mavsen skal hedde..

han skal hedde ...  Malte Jørgensen ... <3

jeg syntes selv det er et specielt navn, da det både er sødt og kært og kønt efter min mening. 

det er sikker mange herinde der syntes det ikke er et specielt navn eller ligende, men sådan er det vel bare ikke for jer

men hvad syntes i tøser herinde om navnet?

er så glaaad for at navnet er fundet til den bette <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Moms

jeg kender både en Hjalte og en Malte og kan lide begge navne

Moms

Anmeld

3. november 2011

Frk.S

Jeg synes det er et rigtig fint navn!

Anmeld

3. november 2011

anmaj

wmillapigenw skriver:

altså som sagt så har jeg bestemt mig fuldt ud for hvad min lille prins i mavsen skal hedde..

jeg syntes selv det er et specielt navn, da det både er sødt og kært og kønt efter min mening. 

det er sikker mange herinde der syntes det ikke er et specielt navn eller ligende, men sådan er det vel bare ikke for jer

Min lillebitte nevø hedder også Malthe... blot stavet anderledes. Jeg synes det er et sødt navn. måske ikke så specielt, men jeg hører også mange forskellige når jeg nu arbejde i en daginstitution...

Anmeld

3. november 2011

wmillapigenw

Moms skriver:

jeg kender både en Hjalte og en Malte og kan lide begge navne

Moms

ååh tak! jeg elsker også det navn! det er faktisk det første navn jeg tænkte på da jeg tænkte på drenge navne!

Anmeld

3. november 2011

wmillapigenw

Frk.S skriver:

Jeg synes det er et rigtig fint navn!

tak

Anmeld

3. november 2011

BabyMus

wmillapigenw skriver:

Tillykke med valg af navn - jeg synes det er skønt! Står selv på min egen liste. (:

Anmeld

3. november 2011

wmillapigenw

anmaj skriver:

Min lillebitte nevø hedder også Malthe... blot stavet anderledes. Jeg synes det er et sødt navn. måske ikke så specielt, men jeg hører også mange forskellige når jeg nu arbejde i en daginstitution...

ååh okay & ja der er mange navne når man arbejder sådan et sted

Anmeld

3. november 2011

wmillapigenw

BabyMus skriver:

Tillykke med valg af navn - jeg synes det er skønt! Står selv på min egen liste. (:

tak! & herligt at vide det ikke kun er min søn der skal hedde det måske - men også at andre har tænkt på det !

Anmeld

3. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Malt(h)e er rigtig rigtig sødt. Det stod på min liste hvis vi skulle have en dreng, men det var ikke tilfældet

Og Jørgensen hedder jeg selv haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.