? om at sove ude ved forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.160 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Anja

Elias er blevet godt snottet og jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal lægge ham ud at sove i dag. Han hoster også en del. Det hele er kommet i løbet af det seneste døgn.

Ville I lægge jeres snotbefængte barn ud ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Astrid P

Jeg gjorde det! Smilla var også supersnottet i hele sidste uge, men hun kom ud i barnevognen alligevel. Jeg tror bestemt at den friske luft er god for de små virusfabrikker (det kaldte min læge vores børn!...), og så længe de ligger godt og varmt i barnevognen kan jeg ikke se noget problem i det. Jeg sørgede for at babyalarmen lå lige ved siden af hendes hoved, og havde hele tiden modtageren lige ved siden af mig, så jeg ville høre det hvis hun hostede eller hev efter vejret.
Så ja - jeg ville lægge mit snotbefængte barn ud!
KH Astrid

Anmeld

3. marts 2008

Monica

Hej Anja.

Jeg ahr altid lagt Gustav ud og sove når han har været snottet og syg. Han VIL bare ikke sove inde døre om dagen... Så jeg går bare ud og tjekker lidt ekstra, men man kan jo altid høre i baby alarmen...

Knus Monica - som skal alene ud og føjte, da manden har 14 dages barsel...:D:D:D

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

jeg kan da sagtens skyde mig at sige...ja da jeg vil ligge tif ud hvis hun var snottet...men sandheden er at når det kommer til stykket så bliver jeg pyldret og lader hende sove inde...ved egentlig ikke hvorfor...lol...for jeg ved jo godt det er meget bedre at komme ud og sove....så ja til start...og nej til slut...ha ha

rigtig god bedring med ham den bette gøj...mon ikke snart han kommer oven på igen?(L)

Anmeld

3. marts 2008

Anja

Tak for svar :)

Jeg endte med at være lidt pivet og lade ham sove inde i sin seng, han faldt i søvn med det samme, så der lade jeg ham ligge.

Men mon ikke jeg lægger ham i barnevognen, når han skal sove til middag :) for så kan mor her måske også komme en tur ud og få en mundfuld frisk luft og lidt motion !

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Du kan altså roligt lægge ham ud, hvis du bare holder øje med ham. Han har godt af den friske luft, der også hjælper på hosten.

God bedring med ham!

Knus Line - der selv har snotunger ;)

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Me too...
Jeg vil også lægge ham ud, med mindre han har feber :)
Knus Anja

Anmeld

3. marts 2008

Anja

Ja, desværre har han nu også feber :S Så han må hellere blive indenfor i dag. Heldigvis sover han fint nok inde - han er lige vågnet og har sovet næsten 2 timer :)

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Jeg ville stadig lægge ham ud og sove. Jeg tror kun, det er godt for sygdommen. Jeg har selv gjort det, mens pigerne havde feber, og så bare holdt lidt ekstra øje med dem - det ville jeg jo alligevel gøre, hvis de lå inde.

Du skal selvfølgelig gøre, hvad du er mest tryg ved, og det er dejligt, han også kan sove godt inde. Du kan evt. åbne vinduet.

Stakkels pjevs. Håber han bliver hurtig rask.

Knus Line

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Altså ikke godt for sygdommen i den forstand, at den rigtig kan blomstre, men nok nærmere godt imod sygdommen ;)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.