Slået hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

min søn på 4 måneder dunket hoved ned i gulvet på hans legetæppe og skreg, kan han ha hjerne rystelse ? ska jeg holde ham vågen nu ?

han blev rolig efter 2 min igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

min søn på 4 måneder dunket hoved ned i gulvet på hans legetæppe og skreg, kan han ha hjerne rystelse ? ska jeg holde ham vågen nu ?

Tror ikke der er sket noget ved det .. Han fik bare et chok
Men hold øje med ham for en sikkerheds skyld  

Anmeld

3. november 2011

livhemdrup

Anonym skriver:

hvis han kaster op har han højst sandsynlig fået hjernerystelse og så ville jeg tage til læge bare lige for tjek. ´Nu må de gerne sove og skal helst have ro, men han er jo ik så gammel så syns da hvis du syns han virker anderledes at du skal tage ham til læge.

Anmeld

3. november 2011

th

Anonym skriver:

Hej søde...

Tror ikke der er skete noget, men søn røg fra sofaen og med hovedet lige ned i vores fliser, vi var en tur på ouh med falck, blev sendt hjem igen med at vi bare skulle holde øje med ham de næste 24 timer. om aften var han sig selv igen.

så tror du kan tage det med ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.