Odder regnslag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.559 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. november 2011

MosterA

Vi har fået købt et regnslag der har et alt for stort "vindue" og er derfor på jagt efter et andet. Har tænkt på om jeg skulle ofre lidt flere penge på det og få et ordenligt.

Jeg har overvejet et regnslag fra Odder, men jeg kan ikke finde noget steder et billede af hvordan det ser ud forfra.

Er der nogle der har erfaringer med det og ved om der er et stort "vindue"? Eller hvis I har gode erfaringer med andre vil jeg modtage dem med kyshånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

SukkerDronning

Jeg vil til enhver tid anbefale småfolks regnslag, der kan ikke slippe så meget som én dåbe igennem

Når du siger odder regnslag, tænker du så på det der hedder tullsa? For det er også rigtig godt og hullet har en fin størrelse

Anmeld

3. november 2011

2babygirls

MosterA skriver:

Vi har fået købt et regnslag der har et alt for stort "vindue" og er derfor på jagt efter et andet. Har tænkt på om jeg skulle ofre lidt flere penge på det og få et ordenligt.

Jeg har overvejet et regnslag fra Odder, men jeg kan ikke finde noget steder et billede af hvordan det ser ud forfra.

Er der nogle der har erfaringer med det og ved om der er et stort "vindue"? Eller hvis I har gode erfaringer med andre vil jeg modtage dem med kyshånd 

Nu ved jeg ikke hvilket vogn du har, men jeg har en odder, og der har jeg bare et alm regnslag med myggenet hvor hullet normalt er.

Anmeld

3. november 2011

MosterA

Sirup skriver:

Jeg vil til enhver tid anbefale småfolks regnslag, der kan ikke slippe så meget som én dåbe igennem

Når du siger odder regnslag, tænker du så på det der hedder tullsa? For det er også rigtig godt og hullet har en fin størrelse

Tror ikke det er det der hedder Tullsa for det er det vi har i forvejen. Det er som sådan godt nok til at holde regnen ude, men det har bare et alt for stort hul så der kommer vand ind når man tager det af og det er ikke så fedt.

Så bare på Babysams hjemmeside at de havde et fra Odder og tænkte på at det måske kunne passe fint når nu vi har en Odder vogn.

Anmeld

3. november 2011

MosterA

Tina&Martin skriver:

Nu ved jeg ikke hvilket vogn du har, men jeg har en odder, og der har jeg bare et alm regnslag med myggenet hvor hullet normalt er.

Hvad mærke er dit regnslag? Jeg kan nemlig kun finde nogle hvor hullet er meget stort og så kommer der vand ind i vognen når man tager det af 

Anmeld

3. november 2011

Fam. Madsen

jeg kan anbefalde dig det fra gaia og ko. har selv lige købt et til vores vogn og der er "vinduet" ikke særlig stor i. og det kan spændes ind i bunden

Anmeld

3. november 2011

2babygirls

MosterA skriver:

Hvad mærke er dit regnslag? Jeg kan nemlig kun finde nogle hvor hullet er meget stort og så kommer der vand ind i vognen når man tager det af 

Jeg har det her
http://www.babysam.dk/barnevogne/regnslagm-m/regns lagbv-mnet-sort-5700000096625

Men dog med en anden kaleche end den der er afbilledet.
Jeg gør det at jeg trækker først regnslaget af kalechen mod mig, og så hiver jeg op foran ved styret, sådan at jeg laver det til en samlet bunke.
Forstår du??

Anmeld

3. november 2011

MosterA

Tina&Martin skriver:

Jeg har det her
http://www.babysam.dk/barnevogne/regnslagm-m/regns lagbv-mnet-sort-5700000096625

Men dog med en anden kaleche end den der er afbilledet.
Jeg gør det at jeg trækker først regnslaget af kalechen mod mig, og så hiver jeg op foran ved styret, sådan at jeg laver det til en samlet bunke.
Forstår du??

Det ser fint ud og som om det lukker tæt om vognen.

Har nok fået en vane med at jeg bare lige hiver den del om kassen op når jeg skal have ham på af vognen og den bare skal blive stående med regnslag på.

Må prøve det andet så kan det være jeg spare penge. 

Anmeld

3. november 2011

2babygirls

MosterA skriver:

Det ser fint ud og som om det lukker tæt om vognen.

Har nok fået en vane med at jeg bare lige hiver den del om kassen op når jeg skal have ham på af vognen og den bare skal blive stående med regnslag på.

Må prøve det andet så kan det være jeg spare penge. 

En god ide er også at fjerne regnslaget helt fra barnevognen så det ikke trækker ind og giver fugt pletter

Anmeld

3. november 2011

Nina Amelia

Sirup skriver:

Vi har været igennem SÅ mange regnslag og Småfolks er bare genialt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.