skal det føles sådan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. november 2011

eliasogmor

uhhh hvor jeg synes det er hårdt den her gang.. jeg er nu omkring 5+5 og jeg føler mig sgu ikke rigtig gravid udover kvalme og lildt ømme brystvorter.... jeg mindes bare fra med elias at min krop opførte sig meget anderledes... kan man egentlig miste barnet uden at opdage det??? hmm jeg er bange for jeg er blevet ældre og mere opmærksom på noget som ikke burde være der endnu.... ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, andet end at komme ud med mine tanker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

MorTilEn2013Dreng

man siger jo ingen gravidteter er ens.. så tror nu godt du kan være helt rolig.. 

Anmeld

3. november 2011

Angelspot

eliasogmor skriver:

uhhh hvor jeg synes det er hårdt den her gang.. jeg er nu omkring 5+5 og jeg føler mig sgu ikke rigtig gravid udover kvalme og lildt ømme brystvorter.... jeg mindes bare fra med elias at min krop opførte sig meget anderledes... kan man egentlig miste barnet uden at opdage det??? hmm jeg er bange for jeg er blevet ældre og mere opmærksom på noget som ikke burde være der endnu.... ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, andet end at komme ud med mine tanker....

ER DU GRAVID IGEN

Stort tillykke Louise, hvor er det fantastisk for jer

Så skal Elias være storebror, skønt!!

Anmeld

3. november 2011

SussieThyssen

eliasogmor skriver:

Der er ikke to graviditeter der er helt ens...så hvis du ellers har det godt, så skal du ikke være bekymret.
Iøvrigt kan den anden graviditet godt være langt mildere, fordi kroppen har prøvet det før.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. november 2011

eliasogmor

Angelspot skriver:

ER DU GRAVID IGEN

Stort tillykke Louise, hvor er det fantastisk for jer

Så skal Elias være storebror, skønt!!

tys tys.....ikke alle ved det..... men ja er jeg......

Anmeld

3. november 2011

eliasogmor

SussieThyssen skriver:

Der er ikke to graviditeter der er helt ens...så hvis du ellers har det godt, så skal du ikke være bekymret.
Iøvrigt kan den anden graviditet godt være langt mildere, fordi kroppen har prøvet det før.

Kærligst
Sussie

nej jeg håber du har ret.....

Anmeld

3. november 2011

rogerrasch

eliasogmor skriver:

det er ganske normalt jeg havde det præcis på samme måder, stortset ingen symtomer kun lidt ømme brystvorter og meget minimal kvalme, og jeg er idag 26+0 og lillemanden har det godt 

Anmeld

3. november 2011

eliasogmor

rogerrasch skriver:

det er ganske normalt jeg havde det præcis på samme måder, stortset ingen symtomer kun lidt ømme brystvorter og meget minimal kvalme, og jeg er idag 26+0 og lillemanden har det godt 

det er jeg glad for at høre....

Anmeld

3. november 2011

rogerrasch

eliasogmor skriver:

det er jeg glad for at høre....

jamen det var da så lidt så ingen bekymring, jeg var også meget bekymret og nervøs ved v´hver scanning for hvis nu han ikke var der mere 

Anmeld

3. november 2011

eliasogmor

rogerrasch skriver:

jamen det var da så lidt så ingen bekymring, jeg var også meget bekymret og nervøs ved v´hver scanning for hvis nu han ikke var der mere 

jeg synes det har varede en uendelighed nu... og jeg har ikke engang været ved lægen endnu.. skal først om en uge ....i uge  7..... 40 uger er skisme lang tid.. plus jeg ogsp er færdig til semnariet til sommer.... gys en omgang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.