Av av!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.589 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Stéphanie

Som i virkelig av

Jeg kan ikke rette min ryg ud, uden at begynde at græde af smerte og mister pusten så snart jeg prøver, smerterne sidder på den nederste del af det midterste af ryggen.. Giver det mening?!?!?!?

Nogen der har nogle gode øvelser jeg evt. kan prøve så jeg kan sta ret op igen??

HJÆÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

serinasmor

Stéphanie skriver:

Som i virkelig av

Jeg kan ikke rette min ryg ud, uden at begynde at græde af smerte og mister pusten så snart jeg prøver, smerterne sidder på den nederste del af det midterste af ryggen.. Giver det mening?!?!?!?

Nogen der har nogle gode øvelser jeg evt. kan prøve så jeg kan sta ret op igen??

HJÆÆÆÆLP

mit bedste råd er ....

gå til lægen ...

min læge kunne et fint trik der rettede op på min ryg da det skete for mig

Anmeld

3. november 2011

JJH

Stéphanie skriver:

Som i virkelig av

HJÆÆÆÆLP

Jeg døjer en del med smerter der, jeg ligger mig på maven og løfter mig op på armene, men med bækken i gulvet. laver øvelsen 3x10 gange og sætter varme på bagefter.

Prøv det som her og nu hjælp, men vil anbefale du søger fysioterapeut.

Anmeld

3. november 2011

Stéphanie

serinasmor skriver:

mit bedste råd er ....

gå til lægen ...

min læge kunne et fint trik der rettede op på min ryg da det skete for mig

Tror vidst også det ender med at jeg må afsted i morgen!!! Puha det her da virkelig ikke sjovt 

(total tudefjæs, ved det godt)

Anmeld

3. november 2011

Stéphanie

JJH skriver:

Jeg døjer en del med smerter der, jeg ligger mig på maven og løfter mig op på armene, men med bækken i gulvet. laver øvelsen 3x10 gange og sætter varme på bagefter.

Prøv det som her og nu hjælp, men vil anbefale du søger fysioterapeut.

Tusind tak for rådet, vil straks gå i gang med 

Jaaa, det kunne godt ske at det ville være en god idé.. Det andet her er i hvert fald ikke ideelt med en baby hjemme hverdag 

Anmeld

3. november 2011

delimus

Stéphanie skriver:

Tror vidst også det ender med at jeg må afsted i morgen!!! Puha det her da virkelig ikke sjovt 

(total tudefjæs, ved det godt)

Jeg har haft problemer med min iskas her under graviditeten, men går nu til akkopunktur på fødeafd og får sat sådan noget små "permanente" nåle i ørerne hver 14. dag og det hjælper mig helt vildt. Prøv at spørg din jordemoder om det er muligt, der hvor du bor  

Held og lykke og go bedring 

Anmeld

3. november 2011

Stéphanie

delimus skriver:

Jeg har haft problemer med min iskas her under graviditeten, men går nu til akkopunktur på fødeafd og får sat sådan noget små "permanente" nåle i ørerne hver 14. dag og det hjælper mig helt vildt. Prøv at spørg din jordemoder om det er muligt, der hvor du bor  

Held og lykke og go bedring 

Det er så godt nok ved at være 5 måneder siden jeg fødte, så tror måske min jordemoder vil undre sig lidt hvis jeg ringer til hende 

Anmeld

3. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har lige prøvet det samme og det var et "hekseskud" jeg havde fået. Jeg vil anbefale dig, at gå en tur fordi lægen. Jeg skulle tage smertestillende og lave nogen øvelser han anbefalede.

Rigtig god bedring

Anmeld

3. november 2011

th

Stéphanie skriver:

Som i virkelig av

HJÆÆÆÆLP

når jeg har ondt går jeg ud i badet og bruser mig med meget varmt vand.

Anmeld

3. november 2011

Stéphanie

MoarHvidovre skriver:

Jeg har lige prøvet det samme og det var et "hekseskud" jeg havde fået. Jeg vil anbefale dig, at gå en tur fordi lægen. Jeg skulle tage smertestillende og lave nogen øvelser han anbefalede.

Rigtig god bedring

Jaaa, må vidst hellere erkende at et smut forbi ham ville være en god idé Det andet her er da i hvert fald ikke til at holde ud.. 

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.