Ja altså nu er Noah jo ca 7½ måned. Vi har det såååå dejligt og der er FULD fart på ham og jeg nyder vores tid sammen så ufattelig meget
MEN...... Nøj jeg synes dagene griber hinanden og jeg synes sjældent jeg har tid/ OVERSKUD til andet end bettemand og de huslige pligter.... Nå han sover ender jeg tit i sofaen og bare sumper, for jeg er træt og kan ikke rigtig overskue at gå igang med nogle af alle de projekter jeg jo ellers rigtig gerne vil igang med!.... Så alle mine projekter er mest drømme pt og jeg bliver ved med at sige til mig selv, at i aften eller i morgen SÅ skal jeg lave dit eller dat eller have besøgt den og den... Næste dag siger jeg smørren én gang til..... 

Mit drive og tempo er i N U L og jeg frygter at skulle tilbage på arbejde og hvordan jeg skal få energien til at junglere alle boldene, uden at tabe dem.... Min vægt er begyndt at stige (ind til videre 3 kg fra det laveste jeg nåede på, som faktisk var min startvægt!), selvom jeg synes jeg afskære mig selv for næsten alt "lækkert" og det irretere mig grænseløst! Jeg bløder de fleste dage og skal på onsdag have taget min spiral ud, må sande at det åbenbart bare ikke fungere for min krop. Jeg håber virkelig at dette har en positiv indvirkning på mit energiniveau! 
Men hvad med jer piger??? Får i nået noget af alt det i gerne vil i hverdagen, ud over baby, tøjvask, madlavning og rengøring? Og hvordan er jeres enegi for tiden?
Anmeld