Dagens trummerum...... og BUM så var det jul!.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Maria-s

Ja altså nu er Noah jo ca 7½ måned. Vi har det såååå dejligt og der er FULD fart på ham og jeg nyder vores tid sammen så ufattelig meget  MEN...... Nøj jeg synes dagene griber hinanden og jeg synes sjældent jeg har tid/ OVERSKUD til andet end bettemand og de huslige pligter.... Nå han sover ender jeg tit i sofaen og bare sumper, for jeg er træt og kan ikke rigtig overskue at gå igang med nogle af alle de projekter jeg jo ellers rigtig gerne vil igang med!.... Så alle mine projekter er mest drømme pt og jeg bliver ved med at sige til mig selv, at i aften eller i morgen SÅ skal jeg lave dit eller dat eller have besøgt den og den... Næste dag siger jeg smørren én gang til.....

Mit drive og tempo er i N U L og jeg frygter at skulle tilbage på arbejde og hvordan jeg skal få energien til at junglere alle boldene, uden at tabe dem.... Min vægt er begyndt at stige (ind til videre 3 kg fra det laveste jeg nåede på, som faktisk var min startvægt!), selvom jeg synes jeg afskære mig selv for næsten alt "lækkert" og det irretere mig grænseløst! Jeg bløder de fleste dage og skal på onsdag have taget min spiral ud, må sande at det åbenbart bare ikke fungere for min krop. Jeg håber virkelig at dette har en positiv indvirkning på mit energiniveau!

Men hvad med jer piger??? Får i nået noget af alt det i gerne vil i hverdagen, ud over baby, tøjvask, madlavning og rengøring? Og hvordan er jeres enegi for tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Sofia

Jeg kan godt følge dig, havde det ligsådan i en periode. Men nu går det fint, jeg har fået en masse energi af en eller anden årsag. Men tror også jeg kan se at NU skal det være, for Alfred starter jo i vuggeren til december, hvor jeg skal læse til eksamen, så der er ikke lang tid igen, til alle de planer og projekter man havde. og vi skal to uger til USA i november, så de "ryger" også lige i svinget.

Hvor lang tid har du blødt? Jeg har fået at vide det er normalt at bløde de første tre måneder man har den?

Anmeld

3. november 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Jeg kan godt følge dig, havde det ligsådan i en periode. Men nu går det fint, jeg har fået en masse energi af en eller anden årsag. Men tror også jeg kan se at NU skal det være, for Alfred starter jo i vuggeren til december, hvor jeg skal læse til eksamen, så der er ikke lang tid igen, til alle de planer og projekter man havde. og vi skal to uger til USA i november, så de "ryger" også lige i svinget.

Hvor lang tid har du blødt? Jeg har fået at vide det er normalt at bløde de første tre måneder man har den?

Ej hvor lækker med ferie! (masser af billeder tak, så vi andre kan drømme at det var OS der var afsted! ) Ja tiden går bare så stærkt, det er helt uhyggeligt.....

Jeg fik den sat op i maj så det er ved at være noget tid siden jo.... Er først begyndt at bløde en masse efter min mens kom, men så skaljeg da også love for at jeg bløder/ pletbløder i hvert fald 50% af måneden...  Jeg har fået tjekket om den sad ordentligt og det gjorde den, så lægen sagde at så var der ikke andre muligheder end at tage den ud. Jeg har også ret mange mavesmerter ud over det at bløde, så jeg glæder mig fatisk til den skal ud. Så håber jeg at alle mavespændingerne og alt det bløden forsvinder

Anmeld

3. november 2011

AnneBJ

Jeg kender det godt... Felix skal først starte (forhåbentlig!!) efter nytår. Jørn holder ferie til at køre ham ind, og jeg skal først starte 1. feb.. så jeg føler jeg har laaaang tid endnu! Men ikke i forhold til alle de ting jeg gerne vil!

Jeg er alt for god til bare at havne foran computeren hver gang han sover, jeg når lige akkurat at tømme opvasker, ordne vasketøj og handle lidt.. Jeg er også bare vildt træt for tiden, og har desværre ofte ondt i mit hoved. Men jeg nyyyder at være herhjemme, jeg kunne godt affinde mig med at gå hjemme det er jeg helt sikker på - bortset fra den manglende indtægt, som jo ville sætte en naturlig begrænsning på indkøb af fx kreative materialer...  

Anmeld

4. november 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Ej hvor lækker med ferie! (masser af billeder tak, så vi andre kan drømme at det var OS der var afsted! ) Ja tiden går bare så stærkt, det er helt uhyggeligt.....

Jeg fik den sat op i maj så det er ved at være noget tid siden jo.... Er først begyndt at bløde en masse efter min mens kom, men så skaljeg da også love for at jeg bløder/ pletbløder i hvert fald 50% af måneden...  Jeg har fået tjekket om den sad ordentligt og det gjorde den, så lægen sagde at så var der ikke andre muligheder end at tage den ud. Jeg har også ret mange mavesmerter ud over det at bløde, så jeg glæder mig fatisk til den skal ud. Så håber jeg at alle mavespændingerne og alt det bløden forsvinder

Okay, SEJT du fik den i maj, jeg har først kunne tage mig sammen her i oktober, og har pletblødt en måned nu.. tænker det er ok, det skal bare holde efter 3 måneder BASTA!

Håber du kan finde en anden løsning du bliver glad for, evt. p-ringen som jeg har hørt godt om.

Jeg skal nok smide en masse US-fotos op,.. uhh det bliver dælme godt med noget sol! Jeg håber Alfred klarer det på ligeså fantastisk vis som Noah da I var i Spain!

Anmeld

4. november 2011

Maria-s

SÅ er LOR*** ude! SÅ håber jeg bare det meget snart giver noget mere energi og MEGET mindre bløderi!....

VOLDblødte her til morgen, det væltede bare ud med store klumper  Tror der kom ud hvad der svarer til mellemtingen mellem en golfbold og en tennisbold + alm blod og hvad der røg i wc'et. (Beklager detaljerne) Blev sgu lidt urolig også fordi jeg pludselig fik kvalme i går aftes og kastede op, og kæresten blev "vred" her til morgen og sagde at nu fik jeg FAN*** ringet til lægen! Så det gjorde jeg så og fik en akuttid her i formiddags Så nu er jeg spiralløs og håber jeg snart har mig en nogenlunde almindelig cyklus. Så glæder jeg mig bare til mensen slutter, har indtil videre blødt siden sidste tirsdag så  1½ uge......

Så nu glæder jeg mig til enegien kommer, så jeg kan få lavet bare en BRØKDEL af alle de kreative tanker jeg går og tumler med

Anmeld

5. november 2011

Sofia

Maria-s skriver:

SÅ er LOR*** ude! SÅ håber jeg bare det meget snart giver noget mere energi og MEGET mindre bløderi!....

VOLDblødte her til morgen, det væltede bare ud med store klumper  Tror der kom ud hvad der svarer til mellemtingen mellem en golfbold og en tennisbold + alm blod og hvad der røg i wc'et. (Beklager detaljerne) Blev sgu lidt urolig også fordi jeg pludselig fik kvalme i går aftes og kastede op, og kæresten blev "vred" her til morgen og sagde at nu fik jeg FAN*** ringet til lægen! Så det gjorde jeg så og fik en akuttid her i formiddags Så nu er jeg spiralløs og håber jeg snart har mig en nogenlunde almindelig cyklus. Så glæder jeg mig bare til mensen slutter, har indtil videre blødt siden sidste tirsdag så  1½ uge......

Så nu glæder jeg mig til enegien kommer, så jeg kan få lavet bare en BRØKDEL af alle de kreative tanker jeg går og tumler med

Pyyyh det lyder ikke rart... var det en hormon el kobber?

Håber det bliver bedre for dig nu!

Anmeld

5. november 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Pyyyh det lyder ikke rart... var det en hormon el kobber?

Håber det bliver bedre for dig nu!

Det var kobber. Fik at vide at de ikke anbefaler til kvinder under 35 og som gerne vil have flere børn indenfor en vis fremtid (IKKE at det skal være nu vel!? )

Ja jeg håber viiiirkelig også at det kommer til at hjælpe  

Anmeld

5. november 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Det var kobber. Fik at vide at de ikke anbefaler til kvinder under 35 og som gerne vil have flere børn indenfor en vis fremtid (IKKE at det skal være nu vel!? )

Ja jeg håber viiiirkelig også at det kommer til at hjælpe  

Ok, jeg har en hormon. Havde nemlig godt læst at kobber giver øget risiko for kraftig blødning, så den turde jeg ikke få da jeg i forvejen syntes blødningen blev voldsom efter fødslen.. Ihh træls for dig at skulle bøvle sådan med det! Håber virkelig for dig det bliver bedre nu den er ude!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.