Fødekar sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.088 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Leonora

Jeg sælger et oppusteligt fødekar med pumpe til luft og vand.
Det er brugt en gang :-)

Pris 700 kr

Hentes på Amager :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Risen

Leonora skriver:

Pris 700 kr

Kunne jeg godt være interesseret i, men skal dog lige blive gravid først Men sætter et "bogmærke"

Anmeld

7. november 2011

frkAbilgaard

Jeg er interesseret men kan du oplyse mig de ydre mål på bassinet?

Anmeld

7. november 2011

Leonora

frkAbilgaard skriver:

Det er 165 x 135 i ydre mål. Du kan se det og få flere oplysninger på mamaslife.dk

Go aften

Anmeld

10. november 2011

Leonora

frkAbilgaard skriver:

Hej
Er du stadig interesseret i karet?

Go dag

Anmeld

11. november 2011

Drømme

Leonora skriver:

Pris 700 kr

Hvis jeg på en eller anden måde får trumfet igennem, at det skal være en hjemmefødsel, er jeg meget interesseret, men der kan desværre gå en del tid endnu før jeg ved det.

Anmeld

11. november 2011

Leonora

Drømme skriver:

Hvis jeg på en eller anden måde får trumfet igennem, at det skal være en hjemmefødsel, er jeg meget interesseret, men der kan desværre gå en del tid endnu før jeg ved det.

Jeg læste godt dit indlæg og jeg må sige at du skal holde fast i at du vil føde hjemme. Det er DIN krop der skal igennem det og det er derfor dig der bestemmer det.
Og nej det er ik noget svineri. Jeg lagde plastik inden i et lagen og et håndklæde. Da jeg havde født smed vi lagnet i en sort sæk og ud. Og de håndklæder vi brugte til den lille og som blev lidt blodige smed vi også ud.

Jeg håber meget du får din vilje for det er fantastisk at føde hjemme. Og din svigermor er efterkom mening den sidste der skal bestemme det.

Hvis karet ik er solgt når du skal bruge så vil jeg ned glæde sælge til dig

Anmeld

11. november 2011

Drømme

Leonora skriver:

Jeg læste godt dit indlæg og jeg må sige at du skal holde fast i at du vil føde hjemme. Det er DIN krop der skal igennem det og det er derfor dig der bestemmer det.
Og nej det er ik noget svineri. Jeg lagde plastik inden i et lagen og et håndklæde. Da jeg havde født smed vi lagnet i en sort sæk og ud. Og de håndklæder vi brugte til den lille og som blev lidt blodige smed vi også ud.

Jeg håber meget du får din vilje for det er fantastisk at føde hjemme. Og din svigermor er efterkom mening den sidste der skal bestemme det.

Hvis karet ik er solgt når du skal bruge så vil jeg ned glæde sælge til dig

Mange tak

Hvad med gulv osv. ? Dækkede I det til ?

Det er også kun godt det jeg har hørt om hjemmefødsler, og noget jeg virkelig gerne vil. Og det vil jo også bare gøre hun vil komme tættere på sit barnebarn.. Jeg håber virkelig vi kan få hende overtalt

Tak, jeg skriver i hvert fald hvis vi får hende overtalt. Siger hun bare en enkelt gang ja, så køber jeg fødekar

Anmeld

11. november 2011

Leonora

Drømme skriver:

Mange tak

Hvad med gulv osv. ? Dækkede I det til ?

Det er også kun godt det jeg har hørt om hjemmefødsler, og noget jeg virkelig gerne vil. Og det vil jo også bare gøre hun vil komme tættere på sit barnebarn.. Jeg håber virkelig vi kan få hende overtalt

Tak, jeg skriver i hvert fald hvis vi får hende overtalt. Siger hun bare en enkelt gang ja, så køber jeg fødekar

Jeg nåede desværre aldrig at bruge karet. Min pige blev født på 2 timer og kom ud på 3 veer. Men karet er lavet med dobbelt membran. Dvs hvis der mod forventning sku gå hul så kan man nå at tømme det uden vandskade.

Men jo havde ellers tænkt at lægge en plastisk dug under. Bare for en sikkerheds skyld

Jeg synes virkelig du og din kæreste skal tage en alvorlig snak med svigermor. Og som en anden skriver så tag hende med til jordemoder.

Synes også du skal sige at selve fødslen bliver meget mere intim og på jers premierer. Du kan også sige at de fleste jordmødre selv føder hjemme og det siger en hel del

Anmeld

11. november 2011

Drømme

Leonora skriver:

Jeg nåede desværre aldrig at bruge karet. Min pige blev født på 2 timer og kom ud på 3 veer. Men karet er lavet med dobbelt membran. Dvs hvis der mod forventning sku gå hul så kan man nå at tømme det uden vandskade.

Men jo havde ellers tænkt at lægge en plastisk dug under. Bare for en sikkerheds skyld

Jeg synes virkelig du og din kæreste skal tage en alvorlig snak med svigermor. Og som en anden skriver så tag hende med til jordemoder.

Synes også du skal sige at selve fødslen bliver meget mere intim og på jers premierer. Du kan også sige at de fleste jordmødre selv føder hjemme og det siger en hel del

Tak

Tror jeg prøver at tage en snak med hende igen i aften.. Og undrer mig skisme ikke de fleste jordemødre føder hjemme, kan slet ikke forestille mig det som andet end fantastisk Og ja, det siger en del.

Er det "fødekar basis pakke" du har ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.