hvilken temperatur skal vandet have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.158 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Kruse90

Hej piger.
Jeg har lige et spørgsmål.
Når man er gravid, hvor koldt og varmt må vandet så være når jeg skal opholde mig deri.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Isabella_mor

altså alm badevand?? eller??

Anmeld

3. november 2011

bette-my@hotmail.com

Hej

Vil bare vise dig jeg kan skrive et indlæg

Max 38 grader i sidste trimester. Men ville selv ikke i højere end 32 grader under graviditet. Du skal huske du er mere udsat for bakterier under graviditet, og baktusser ÆÆÆlsker varmt vand. Du kan sagtens hoppe i et alm. svømmebassin, men hus at du også kan have nemmere til urinvejsbetændelser som gravid. Kommer det fra hende som havde blærebetændelse 3 gange i løbet af de første 2 trimestre.

Kys, tak for sidst, og fordi du passer mig når min mand ikke er hjemme

Anmeld

3. november 2011

Kruse90

isabellamor skriver:

altså alm badevand?? eller??

jep

Anmeld

3. november 2011

Kruse90

Smila1988 skriver:

Hej

Vil bare vise dig jeg kan skrive et indlæg

Max 38 grader i sidste trimester. Men ville selv ikke i højere end 32 grader under graviditet. Du skal huske du er mere udsat for bakterier under graviditet, og baktusser ÆÆÆlsker varmt vand. Du kan sagtens hoppe i et alm. svømmebassin, men hus at du også kan have nemmere til urinvejsbetændelser som gravid. Kommer det fra hende som havde blærebetændelse 3 gange i løbet af de første 2 trimestre.

Kys, tak for sidst, og fordi du passer mig når min mand ikke er hjemme

heeej min elskede kusine

Tak for svaret Ja jeg må lige huske på det med baktusserne
Kunne du mærke når du havde urinvejsbetændelse? eller var det først til konsultationer du fandt ud af det??

Og selv tak min skat Det var så hyggeligt.

Kys tante tut

Anmeld

3. november 2011

Caroline86

tror såmænd ikke der er nogen "regler" for det Andet end at man skal være obs på bakteriedannelsen i varmt vand, men de kan jo altså også forekomme i koldere vand...

Personligt kunne jeg ikke gå i bad i varmt vand... jeg besvimede simpelthen fordi blodkarene trak sig sammen og udvidede sig for hurtigt! Men gik jo til gravid svømning/gymnastik i varmt vands bassin frem til 2 dage før Laura kom til verden

Så jeg tror bare du skal føle dig frem, smukke mærk efter hvad du synes er behageligt og så lad være med at ligge i 40 grader varmt vand i timevis

Anmeld

3. november 2011

Kruse90

Caroline86 skriver:

tror såmænd ikke der er nogen "regler" for det Andet end at man skal være obs på bakteriedannelsen i varmt vand, men de kan jo altså også forekomme i koldere vand...

Personligt kunne jeg ikke gå i bad i varmt vand... jeg besvimede simpelthen fordi blodkarene trak sig sammen og udvidede sig for hurtigt! Men gik jo til gravid svømning/gymnastik i varmt vands bassin frem til 2 dage før Laura kom til verden

Så jeg tror bare du skal føle dig frem, smukke mærk efter hvad du synes er behageligt og så lad være med at ligge i 40 grader varmt vand i timevis

tak for svar sveske

Jeg tænke mere om man måtte hoppe i det alm. bassin i en svømmehal da det i Viborg ikke er tilladt at svømme inde i varmt vandsbassinet.
Og syntes ikke jeg vil gå til gravidsvømning (som foregår i det varme vand)

Anmeld

3. november 2011

Caroline86

Kruse90 skriver:

tak for svar sveske

Jeg tænke mere om man måtte hoppe i det alm. bassin i en svømmehal da det i Viborg ikke er tilladt at svømme inde i varmt vandsbassinet.
Og syntes ikke jeg vil gå til gravidsvømning (som foregår i det varme vand)

ORK ja, det må du gerne Der er også gravide der vinterbader

Det eneste du skal være obs på er at få masser af væske når du svømmer (man sveder alligevel en del og det mærker man jo ikke i vandet) og gå langsomt i og op ad vandet så du ikke bliver svimmel!

Og så vil jeg da i øvrigt lige tilføje at jeg sagtens synes du kan starte til gravidsvømning allerede jeg vil startede tidligere næste gang! Der var en fra mit hold der gået siden hun var til nf og hun var SÅ glad for at være startet så tidligt

Anmeld

3. november 2011

Kruse90

Caroline86 skriver:

ORK ja, det må du gerne Der er også gravide der vinterbader

Det eneste du skal være obs på er at få masser af væske når du svømmer (man sveder alligevel en del og det mærker man jo ikke i vandet) og gå langsomt i og op ad vandet så du ikke bliver svimmel!

Og så vil jeg da i øvrigt lige tilføje at jeg sagtens synes du kan starte til gravidsvømning allerede jeg vil startede tidligere næste gang! Der var en fra mit hold der gået siden hun var til nf og hun var SÅ glad for at være startet så tidligt

Syntes det er monster dyrt.
Så vil hellere bare selv svømme.
Og så må jeg se om der bliver tid og råd efter jul måske

Anmeld

3. november 2011

Caroline86

Kruse90 skriver:

Syntes det er monster dyrt.
Så vil hellere bare selv svømme.
Og så må jeg se om der bliver tid og råd efter jul måske

nå, det er pga. pengene troede det var fordi du mente det var for tidligt i graviditeten.. hihi!

Ja, det er RØV dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.