Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Min datter er også født 5 uger for tidligt, så kender godt til bekymringerne.Håber for dig at akupunkturen måske også kan hjælpe lidt på blodtrykket!!!
Min datter er også født 5 uger for tidligt, så kender godt til bekymringerne.Håber for dig at akupunkturen måske også kan hjælpe lidt på blodtrykket!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - 29+ skriver: Jeg satser ik på at jeg bliver så uheldig at føde for tidligt.. Jeg vil gerne ha en "færdig" baby midt i januar hihi..Men skulle han komme før, så er de jo så dygtige idag at det nok skal gå alligevel
Jeg satser ik på at jeg bliver så uheldig at føde for tidligt.. Jeg vil gerne ha en "færdig" baby midt i januar hihi..Men skulle han komme før, så er de jo så dygtige idag at det nok skal gå alligevel
Ja de kan heldigvis meget! Men desværre er der jo ofte "skader" på barnet når det kommer før tid...
Jeg er glad hvis jeg bare når at komme ind i januar inden jeg føder
TbCp skriver: Ja de kan heldigvis meget! Men desværre er der jo ofte "skader" på barnet når det kommer før tid... Jeg er glad hvis jeg bare når at komme ind i januar inden jeg føder
Nitz - 29+ skriver: Jeg var idag til JM tjek.. (uge 29)Jeg har tidliger hos lægen haft liiige på grænsen til for højt blodtryk.. Og idag var det stadig lige højt nok.. Blev smidt ind i et mørkt rum for at hvile en halv time.. Og der faldt det lidt.. Men stadig liige højt nok.. (138/87)Men JM sagde at jeg skal have egen læge til at tjekke det, når jeg alligevel skal til akkupunktur en gang om ugen hos hende.. Hun syns ikke det var alarmerende højt.. Og hun syns ikke der var grund til at undersøge yderligere idag (fordi den faldt efter en halv times hvile) Men ÅRH hvor jeg bare frygter hvis det begynder at stige yderligere.. Så sagde hun at man normalt gav blodtryks nedsættende medicin.. Hvordan ser jeres blodtryk ud?Jeg har den seneste tid haft lidt hjertebanken, især når jeg skal sove. Og har haft 2 migræne anfald inden for 2 uger Desuden er bettemanden stadig lige under gennemsnittet størrelsesmæssigt.. Hun vurderede han ca. vejer 1300g.. for 2 uger siden blev han vurderet til 1012g til scanning.. Men hun havde lidt svært ved at mærke hvordan han præcis lagde pga. den store moderkage der ligger lige midt på maven..Må bare krydse fingre for at det dumme blodtryk bliver bedre..
Jeg var idag til JM tjek.. (uge 29)Jeg har tidliger hos lægen haft liiige på grænsen til for højt blodtryk.. Og idag var det stadig lige højt nok.. Blev smidt ind i et mørkt rum for at hvile en halv time.. Og der faldt det lidt.. Men stadig liige højt nok.. (138/87)Men JM sagde at jeg skal have egen læge til at tjekke det, når jeg alligevel skal til akkupunktur en gang om ugen hos hende.. Hun syns ikke det var alarmerende højt.. Og hun syns ikke der var grund til at undersøge yderligere idag (fordi den faldt efter en halv times hvile) Men ÅRH hvor jeg bare frygter hvis det begynder at stige yderligere.. Så sagde hun at man normalt gav blodtryks nedsættende medicin.. Hvordan ser jeres blodtryk ud?Jeg har den seneste tid haft lidt hjertebanken, især når jeg skal sove. Og har haft 2 migræne anfald inden for 2 uger Desuden er bettemanden stadig lige under gennemsnittet størrelsesmæssigt.. Hun vurderede han ca. vejer 1300g.. for 2 uger siden blev han vurderet til 1012g til scanning.. Men hun havde lidt svært ved at mærke hvordan han præcis lagde pga. den store moderkage der ligger lige midt på maven..Må bare krydse fingre for at det dumme blodtryk bliver bedre..
Her er det lige omvendt, sidste gang jeg var til JM var blodtrykket for lavt. Normalt ligger mit blodtryk ca 110/60, men den dag var det 109/45, det var hun ikke så glad for Men havde lige målt min hgb (blodprocent) nogle dage forinden (måler jeg selv jævnligt) og den og pulsen var fin, ellers havde hun indlagt mig
Så jeg slap for videre tiltale, so far
Men for at dit blodtryk ligger pænere næste gang du kommer til lægen
Kageelsker skriver: Her er det lige omvendt, sidste gang jeg var til JM var blodtrykket for lavt. Normalt ligger mit blodtryk ca 110/60, men den dag var det 109/45, det var hun ikke så glad for Men havde lige målt min hgb (blodprocent) nogle dage forinden (måler jeg selv jævnligt) og den og pulsen var fin, ellers havde hun indlagt mig Så jeg slap for videre tiltale, so far Men for at dit blodtryk ligger pænere næste gang du kommer til lægen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128