Hey alle sammen,
Jeg har en veninde som har nogle dejlig katte som hun desværre ikke længere kan have.
og hjælper hende derfor med at finde et nyt og kærligt hjem.
Channel er den mindste som ligner mest i ko i pelsen. Hun er født d. 21. maj 2011. Hun er en MEGET kælen kat, elsker at ligge i arm eller på skødet og blive nusset for så at falde i søvn. Hun er renlig og har hun altid været. Hun er en kat der er aktiv og gerne vil leges med.
Dipsy er flerfarvet, brun, sort og hvid. Hun er fra oktober 2009. Hun er blevet mere rolig og elsker at få opmærksomhed. Hun kan godt li' høje steder, hvor hun kan sidde og se ud over det hele. Hun var van til at være udenfor det gamle sted jeg boede og fik et kuld killinger i juli 2010. Derefter beholdte jeg hende indenfor, dog stak hun af på valentinsdag 2011 og fik killinger igen, her kommer Channel fra. Fra den dag af har hun kun været indenfor, så hun egner sig som indekat, men ville foretrække at hun kan få lov at komme ud.
hun skal af med de to katte fordi de jagter hendes 3. kat.
Hende 3. kat er en af Dipsys egne killinger fra juli 2010, men hun er meget personlighedssvag og ressourcesvag, derfor skal hun ikke leve i en lille katteflok længere.
Hun ønsker at Dipsy og Channel helst kommer et sted hen samlet, men hvis det ikke er muligt er det okayl. De skal komme til et hjem hvor de kan blive resten af deres dage. Det er 2 piger som hun holder MEGET af. Men hun kan ikke bære at de skal gå ud over den 3 kat.
Håber der er nogen derude som kan hjælpe min veninde.
Kram Trine
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld