Jeg er garanteret ikke den eneste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Wimmie

Der har den samme tilbagevendende drøm om natten 

Jeg drømmer at jeg er i forskellige situationer hvor baby sparker inde i maven og jeg kan se fødder, tæer, hænder, fingre og endda ansigtet gennem maveskindet.

Flere gange griber jeg fat i en lille fod eller hånd, og jeg kan næsten tælle fingre og tæer - det er på én gang lidt creepy men samtidig hyggeligt 

Hver gang vågner jeg med en følelse af at have knyttet lidt ekstra bånd til den lille i maven 

Jeg ved at tilbagevendende baby-drømme er helt normale i graviditeten, men er der andre der kender lige præcis denne drøm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

maibritt87

Jeg har i nat drømt noget tilsvarende din drøm. Hvis jeg lagde min fingre hen over navlen så kunne min lille pige tage fat i min fingre med hendes hånd og med hendes fod og man kunne fornemme hvordan hendes fingre og fødder så ud og hvor store de var. Lidt skræmmende men samtidigt meget hyggelig drøm

Anmeld

3. november 2011

Wimmie

maibritt87 skriver:

Jeg har i nat drømt noget tilsvarende din drøm. Hvis jeg lagde min fingre hen over navlen så kunne min lille pige tage fat i min fingre med hendes hånd og med hendes fod og man kunne fornemme hvordan hendes fingre og fødder så ud og hvor store de var. Lidt skræmmende men samtidigt meget hyggelig drøm

Ja, det er spøjst fordi det er så virkeligt 

Tror jeg har haft 4 drømme á la den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.