Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Beklager jeg ikke har skrevet, der må have været rod i mine notifikationer Jeg vil rigtig gerne se billeder, hvis du ikke har solgt det. IdaT sidder nemlig rigtig godt på min dreng.. Det er ikke alle mærker der gør det, men det er jo nok så forskelligt
Beklager jeg ikke har skrevet, der må have været rod i mine notifikationer
Jeg vil rigtig gerne se billeder, hvis du ikke har solgt det. IdaT sidder nemlig rigtig godt på min dreng.. Det er ikke alle mærker der gør det, men det er jo nok så forskelligt
Det er str 74 det hele...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De to dragter med lange ærmer, hvad skal du have for dem? Er standen god?
kitty skriver: De to dragter med lange ærmer, hvad skal du have for dem? Er standen god?
de er brugt men uden pletter og lign. du kan få dem for 50kr plus porto, ved ikke lige hvad den er...
roenlund skriver: de er brugt men uden pletter og lign. du kan få dem for 50kr plus porto, ved ikke lige hvad den er...
Det vil jeg gerne Finder du ud af porto og sender mig dine oplysninger? Så får du en adresse retur!
kitty skriver: Det vil jeg gerne Finder du ud af porto og sender mig dine oplysninger? Så får du en adresse retur!
Jeg finder lige ud af det, men det bliver nok ikke før fredag for jeg skal arbejde sent i morgen :-)
roenlund skriver: Jeg finder lige ud af det, men det bliver nok ikke før fredag for jeg skal arbejde sent i morgen :-)
Det er helt i orden. Han er lige kommet i 68, så jeg håber ikke han bliver 74 inden weekenden Men man ved aldrig, hold op det går stærkt!
Har en heldragt med blæksprutter på i str.80, falmet orange farvet. Brugt få gange og står som ny...
Men kan se, at der i tråden lidt længere oppe er en dragt magen til, bare i str.74...
Putter gerne billede ind hvis det har interesse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128