Ja vi kæmper stadig helt vild med ammningen.
De sidste par har jeg slet ikke kunne lægge Naia til eller jo efter hun har været stik tosset i 15-20 30 min hvor hun har været helt helt blå i hovede og helt gennem blød af tårer. så tager hun endelig fat vi troede jo først at det var fordi hun var forkølet men det er hun ikke mere. hun sover næsten ikke fra vi står op kl 7-8 og så til en 18.30-19.00 tiden.
I nat gik det heldigvis meget smertefrit fik hende lagt til i løbet af 5 min uden hun blev ked/gal
Vi skal egenlig til 5 ugersundersøgelse imorgen men når vores læge åbner her kl 10 ringer jeg ind og får rykket tiden for det er bare ikke holdbart vi er alle sammen bare så ked af hun er så ked af det hver gang og jeg frygter en hel time før hun skal spise hvordan det bliver, når hun så endelig tager fat er ved at suge hele patten af det gør bare så ondt de først 3-4min samtidig med hun hopper af og på brystet hele tiden.
Og oven i alt det her med ammningen ja så har hun ikke haft af siden tirsdag kun en meget meget lille prut i går mandag hvade hun heller ikke af og hun plejer snilt (undskyld på forhånd) at kunne skide 6-8 gange om dagen.
vi begynder vi at tro vi har et hypper sensitive børn, det mindste som sker i hverdagen så er hun helt færdig om eftermiddagen/aften det kan være en gå tur som et kort besøg. Vi har måtte fra vælge gæster og hvis vi er nogen stedder må vi pænt sige nej til de må røre og hold selv bedste forælderne holder ikke mere.
Lige nu er jeg nået et punkt hvor jeg ikke ønkser at være mor til to i må ikke tro jeg ikke elsker hende for det gør jeg virkelig er bare kørt træt, har hovedepine af gråd hele dagen min arme, ryg er helt ødelagt af at bære rund på hende og side og vugge hende. Hun lægge sig kun til at sove i armene på mig.
Ved ikke hvad jeg ligge vil med det her indlæg men tak fordi du gad læse mit sure opstød og frustrationer
Anmeld