Uh, nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2011

M&N

Hej tøser :-)

Jeg havde mange problemer med min tidligere læge, så nåede heldigvis at skifte i tide! Ringede igår til min læge, som virkelig lød sød og imødekommende. Hun stillede så spørgsmål og sagde tillykke osv ( er 8+0 idag ) så det var lige i tide nok...

Så idag skal jeg til blodprøver på lab. i Roskilde og imorgen have lavet vandrejournal.. EN DAG JEG HAR VENTET LÆNGE PÅ 

Men det med de blodprøver, gør mig nervøøøøs.. Kan ikke huske i min egen levetid om jeg har fået foretaget én eller flere og er generelt ikke bange for nåle men det med blod osv, skræmmer mig..

Er der ikke nogen der kan fortælle hvordan det foregår? eller bare lidt til at berolige mig lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Hej tøser :-)

Jeg havde mange problemer med min tidligere læge, så nåede heldigvis at skifte i tide! Ringede igår til min læge, som virkelig lød sød og imødekommende. Hun stillede så spørgsmål og sagde tillykke osv ( er 8+0 idag ) så det var lige i tide nok...

Så idag skal jeg til blodprøver på lab. i Roskilde og imorgen have lavet vandrejournal.. EN DAG JEG HAR VENTET LÆNGE PÅ 

Men det med de blodprøver, gør mig nervøøøøs.. Kan ikke huske i min egen levetid om jeg har fået foretaget én eller flere og er generelt ikke bange for nåle men det med blod osv, skræmmer mig..

Er der ikke nogen der kan fortælle hvordan det foregår? eller bare lidt til at berolige mig lidt?

Slet ikke nogen? 

Anmeld

3. november 2011

LilleMie

CelineAlexia skriver:

Slet ikke nogen? 

Jeg fik taget blodprøver ved min egen læge og fik tappet 4 glas (mener jeg).

Jeg får altid lov til at ligge ned og kigge væk (jeg er meget bange for nåle). Men det foregår ved, at de spænder en elastik eller andet om din arm for at dine blodårer bliver tydeligere og så stikker hun dig en gang og skifter så bare glas på nålen undervejs.

Jeg var meget positivt overrasket over, at jeg slet ikke mærkede, hun skiftede glas - og før jeg vidste af det, så sagde hun, at hun var færdig

Der er intet at være bange for og det kommer til at gå rigtig hurtigt .

Anmeld

3. november 2011

Mor til Majbørn

Det er virkelig udramatisk. Du får taget blodprøver, og målt blodtryk - men ellers skal du bare svare på en række spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.