Hvad børn dog siger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Camulla

Jeg bliver nødt til lige at dele denne med jer:

Jeg har lige afleveret min søn i børnehave og da jeg er på vej ud fra hans stue deroppe, spørger en pige mig: "Er du ved at føde en baby?" (Jeg har knap 2 mdr til termin, så er ret stor). Jeg svarer: "Nej, ikke endnu, men på et tidspunkt er jeg..." En anden pige stiller sig ved siden af og spørger meget forundret: "Hvorfor vil I have en mere?"

Åhh, gud, det var så sjovt! Jeg grinede hele vejen hjem... (Der er dog kun 4 huse mellem vores og så børnehaven, men alligevel)...

Det var bare måden hun sagde det på... Ha ha ha!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Chris86

Camulla skriver:

Jeg bliver nødt til lige at dele denne med jer:

Jeg har lige afleveret min søn i børnehave og da jeg er på vej ud fra hans stue deroppe, spørger en pige mig: "Er du ved at føde en baby?" (Jeg har knap 2 mdr til termin, så er ret stor). Jeg svarer: "Nej, ikke endnu, men på et tidspunkt er jeg..." En anden pige stiller sig ved siden af og spørger meget forundret: "Hvorfor vil I have en mere?"

Åhh, gud, det var så sjovt! Jeg grinede hele vejen hjem... (Der er dog kun 4 huse mellem vores og så børnehaven, men alligevel)...

Det var bare måden hun sagde det på... Ha ha ha!  

Haha ja den var nu ret go alligevel Man får altså os bare mange guldkorn i en børnehave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.