Når man vågner med sommerfugle i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

An&Jo

duddi. skriver:

Ja det er skønt. At vågne om natte for kun at putte sig tættere på ham ummm (me like

ja det glæder jeg mig til at gøre meget snart..

indtil videre har vi kun tilbragt aftenerne sammen for ikke at indblande min søn i noget endnu.. men i den her weekend er jeg børnefri, og skal op til ham til en god middag, og mon så ikke det ender med en overnatning.. og jeg glæææder mig til at putte mig op af ham hele natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

betski

An&Jo skriver:

ja det glæder jeg mig til at gøre meget snart..

indtil videre har vi kun tilbragt aftenerne sammen for ikke at indblande min søn i noget endnu.. men i den her weekend er jeg børnefri, og skal op til ham til en god middag, og mon så ikke det ender med en overnatning.. og jeg glæææder mig til at putte mig op af ham hele natten

Uhh jamen så er det jo vist ret så nyt. Det bliver spændende at være sammen med overnatning også Hvor har du mødt ham henne og bor han langt fra dig?

Jeg har nu været sammen med min kæreste i 4 mdr og forelskelsen bliver bare ved med at blomstre  Så skønt....

Anmeld

3. november 2011

An&Jo

duddi. skriver:

Uhh jamen så er det jo vist ret så nyt. Det bliver spændende at være sammen med overnatning også Hvor har du mødt ham henne og bor han langt fra dig?

Jeg har nu været sammen med min kæreste i 4 mdr og forelskelsen bliver bare ved med at blomstre  Så skønt....

jaa det er ret nyt.. vi har kendt hinanden i en måned nu og har været sammen et par aftener om ugen hvor vi bare har snakket osv..

but I'm in loove..

vi har mødt hinanden over nettet, og vi bor i gåafstand fra hinanden.. det er så fantastisk..

Anmeld

3. november 2011

Muhmi

An&Jo skriver:

Så kan vi vidst hurtigt blive enige om at det ikke er fordi man skal tidligt op og i skole..

Nææh nej det er vidst fordi jeg er FORELSKET igen.. <3

Efter en svær tid har jeg vidst endeligt fundet lykken igen..

Det var da dejligt for dig Tillykke med det

Anmeld

3. november 2011

betski

An&Jo skriver:

jaa det er ret nyt.. vi har kendt hinanden i en måned nu og har været sammen et par aftener om ugen hvor vi bare har snakket osv..

but I'm in loove..

vi har mødt hinanden over nettet, og vi bor i gåafstand fra hinanden.. det er så fantastisk..

Jamen så kan det jo næsten ikke være bedre Det gør det noget nemmere at ses. Min kæreste bor 30 min i bil fra mig, hvilket gør at tingene lige skal planlægges noget mere. Vi kommer ikke bare et smut forbi hos hinanden.

Tillykke med kærligheden, hvor er det skønt for dig.

Anmeld

3. november 2011

An&Jo

Muhmi skriver:

Det var da dejligt for dig Tillykke med det

takker..

synes det er så skønt

Anmeld

3. november 2011

An&Jo

duddi. skriver:

Jamen så kan det jo næsten ikke være bedre Det gør det noget nemmere at ses. Min kæreste bor 30 min i bil fra mig, hvilket gør at tingene lige skal planlægges noget mere. Vi kommer ikke bare et smut forbi hos hinanden.

Tillykke med kærligheden, hvor er det skønt for dig.

takker..

ja det er bare lidt nemmere.. så det bliver tit sådan noget impulsivt noget hvis vi lige har lyst.. eller hvis vi ikke kan vente til det næste planlagte møde..

Anmeld

3. november 2011

Muhmi

takker..

synes det er så skønt

Det er det også...

Kan godt sidde og blive lidt nostagilsk nogle gange og tænke tilbage på alle de sommerfugle man har haft i maven, når man er blevet forelsket... Og så blive liiiidt ked af at jeg ikke vil opleve det igen.. Men så blir jeg jo selvfølgelig også gift med drømmefyren så det i sig selv vejer helt klart op for at jeg ikke får de der nyforelskelses-sommerfugle i maven igen

Anmeld

3. november 2011

An&Jo

Muhmi skriver:

Det er det også...

Kan godt sidde og blive lidt nostagilsk nogle gange og tænke tilbage på alle de sommerfugle man har haft i maven, når man er blevet forelsket... Og så blive liiiidt ked af at jeg ikke vil opleve det igen.. Men så blir jeg jo selvfølgelig også gift med drømmefyren så det i sig selv vejer helt klart op for at jeg ikke får de der nyforelskelses-sommerfugle i maven igen

jaa det er helt fantastisk..

det er en helt ubeskrivelig følelse at gå med.. især efter alt det turbulens jeg har været igennem, troede ikke at jeg skulle blive forelsket igen, og så sker der nu, 7mdr efter vi blev smidt ud af eksen.. det er fantastisk..

Anmeld

3. november 2011

Rosa

An&Jo skriver:

den bliver også nydt..

med laaange hyggelige aftener med levende lys og så bare hinandens selskab hvor man bare sidder og snakker og føler tiden flyver afsted..

Ååååh... suk  Enjoy!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.