Øhh lige et lille ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

Tina Andersen

Vi fik jo Sofie i Maj 08 jeg stoppede med at bløde allerede efter små 10 dage og har ikke set skyggen af mens endnu
Skal jeg snart bekymre mig eller bare nyde at moster Rød ikke har fundet min adr. frem endnu.
for et stykke tid siden havde vi et gevaldigt uheld kondomet sprak og gode råd var dyre men dagen efter kom jeg i tanke om den der fortrydelsespille og jeg fik den efter ca 36 timer der står helst inden 24 timer på pakken eller senest 72 timer efter uheldet, puh jeg føler mig som en på 16 men burde man så ikke have fået mens eller hvad?
ville godt nok blive rigtig ked af det hvis der er en rotte i fælden.
men hvor lang tid efter fødslen fik I det røde? med Emil gik der 4 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Tina2

Ammer du stadig? For det er jo slet ikke sikkert det kommer mens du ammer....

Jeg ammede Filuca i 3 mdr og jeg fik mens 2-3 uger efter jeg var stoppet.....

Milas ammede jeg i 8 mdr og fik mens 3-4 uger efter.....

Godt du fik taget de piller, jeg vil godt nok også helst at det er planlagt, når der skal komme bebs:-)

Anmeld

10. februar 2009

Muslingen

Hej Tina.
Jeg måtte starte på p-piller for at få gang i systemet, da jeg havde fået Amalie. Jeg skulle jo ret hurtigt i behandling igen, da jeg skulle bruge mine fryseæg inden udløbsdatoen. Jeg ammede Amalie delvist indtil hun var 15 mdr. og skulle starte behandling da hun var 1 år.
Med Cecilie ammede jeg i 8 mdr og fik mens 4 uger efter jeg stoppede.

Håber ikke i har bonus

Anmeld

10. februar 2009

Tina Andersen

puha nej det håber jeg godt nok heller ikke, køber nok lige en test imorgen for at være helt sikker.
Og Ja jeg ammer stadig men er gået på kur nu så mon ikke snart at det er slut. Hun bliver 9 mdr her d. 21/2 så synes jeg også at jeg har gjort det godt
Men tak for svar.

Anmeld

10. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ammede jo Idun i 3½ år og jeg fik mens allerede efter en måned... Altså en måned fra hun var født... Så den tommelfingerregel kan man ikke bruge

Samtidig kommer jo første ægløsning INDEN den første mens og derfor kan man godt blive gravid uden at have fået mens...

Jeg ville nok lige tage en graviditetstest - bare lige for at være sikker!!!

Anmeld

13. februar 2009

Carina78

Jeg fik min mens da Liva var 9 mdr og Hjalte var 10 mdr. Begge gange var det da jeg stoppede med at amme helt, men det er jo ingen sikkerhed.. Er det så lang tid siden, at du kan tage en test??

Knus Carina

Anmeld

14. februar 2009

Tina Andersen

Jeg tog en test Torsdag eftermiddag og den var heldigvis bragende negativ OG fredag morgen trat tratte rat fik jeg sggu min mensfor første gang siden fødslen damn jeg blev glad men sjovt som man hurtigt tænker Åh nej.
Men det er dejligt at der er gang i systemet igen

Anmeld

14. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nå det var sørmer dejligt

Skal du igang med prævention nu? eller hvad gør I så?

Anmeld

14. februar 2009

Tina Andersen

nej jeg har besluttet at jeg ikke vil have piller mere og spiral har jeg ikke lyst til mere det med de lange blødninger man risikere. Så vi bruger gummi og det funker fint når bare det ikke går i stykker.
Så har vi snakket om manden skal have snittet men det bliver først om 5 år når han bliver 40 og måske vil vi gerne have en mere men nu må vi se

Anmeld

14. februar 2009

Muslingen

Nå det var da godt!
Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.