Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Hjælp mig piger. Hvad kan det være. Det er idag 3 uger og 4 dagrenovation siden jeg begyndte at bløde og dagen efter fik jeg en abort. Jeg har de seneste dage fået sådan nogen jag der føles varme i højre side og samtidig har jeg fået de de stød/jag i skamlæbe eller det er måske i skambenet . Er der nogen der kan sige hvad det er og hvorfor jeg har det?? På forhånd tak.
Hjælp mig piger. Hvad kan det være. Det er idag 3 uger og 4 dagrenovation siden jeg begyndte at bløde og dagen efter fik jeg en abort. Jeg har de seneste dage fået sådan nogen jag der føles varme i højre side og samtidig har jeg fået de de stød/jag i skamlæbe eller det er måske i skambenet . Er der nogen der kan sige hvad det er og hvorfor jeg har det?? På forhånd tak.
næææe, ved ikke hvad det kan være, men prøv og test om noget tid, hvis det nu kan være derfor
GønskE skriver: næææe, ved ikke hvad det kan være, men prøv og test om noget tid, hvis det nu kan være derfor
Frk-Lotusblomst skriver: Synes ikke det mærkes som sidst. Har sat min testdag til d. 14 november da jeg jo fik den abort d. 10/10 og derfor ikke kan være helt sikker på hvornår jeg får mens. SÅ der er lidt tid endnu!.Synes bare det er underlige smerter. Så tror man lige: EJ DET ER ÆL og så stikker det pludselig i den anden side også.
Synes ikke det mærkes som sidst. Har sat min testdag til d. 14 november da jeg jo fik den abort d. 10/10 og derfor ikke kan være helt sikker på hvornår jeg får mens. SÅ der er lidt tid endnu!.Synes bare det er underlige smerter. Så tror man lige: EJ DET ER ÆL og så stikker det pludselig i den anden side også.
jeg havde ondt næsten alle steder dernede, inden jeg blev gravid - og har stadig lidt stik, jag og murren så man ved jo aldrig
GønskE skriver: jeg havde ondt næsten alle steder dernede, inden jeg blev gravid - og har stadig lidt stik, jag og murren så man ved jo aldrig
Frk-Lotusblomst skriver: Ihh og nu fik jeg lige mega stikken i brysterne. HAHA. Tror vist bare det er mit grødhovede der spiller mig et puds. Altså man ved jo aldrig. Men jeg har sku lidt svært ved at tro på at lykken skulle tilsmile os allerede efter alt den nedtur i de sidste par måneder.
Ihh og nu fik jeg lige mega stikken i brysterne. HAHA. Tror vist bare det er mit grødhovede der spiller mig et puds. Altså man ved jo aldrig. Men jeg har sku lidt svært ved at tro på at lykken skulle tilsmile os allerede efter alt den nedtur i de sidste par måneder.
jeg er to gange blevet gravid i første forsøg, sidst hvis jeg det bare fjernet, fordi det ikke var planlagt og min kæreste ikke ville, - men man skal aldrig sige aldrig
GønskE skriver: jeg er to gange blevet gravid i første forsøg, sidst hvis jeg det bare fjernet, fordi det ikke var planlagt og min kæreste ikke ville, - men man skal aldrig sige aldrig
Frk-Lotusblomst skriver: Hold da op. Du er da vist hyperfertil. Her blev ejg gravid allerede i 2. cyklus. Så det var jo også rimelig hurtigt.. Men det gik jo så også galt. Det kan ske det er derfor jeg blvier ved med at dunke mig i hovedet og sige: DER GÅR ÅR INDEN DU BLIVER GRAVID IGEN!!!. - Bare for ikke at skulle tage stilling til alle de bekymringer og mulige symptomer..
Hold da op. Du er da vist hyperfertil. Her blev ejg gravid allerede i 2. cyklus. Så det var jo også rimelig hurtigt.. Men det gik jo så også galt. Det kan ske det er derfor jeg blvier ved med at dunke mig i hovedet og sige: DER GÅR ÅR INDEN DU BLIVER GRAVID IGEN!!!. - Bare for ikke at skulle tage stilling til alle de bekymringer og mulige symptomer..
jae, det har jeg slet ikke noget at tænke, hehe men var også rimelig overrasket! - derfor jeg har oprettet en tråd herinde, fordi jeg jo har frygtet at miste, ved at det gik såå stærkt, men baby er der endnu, og tror virkelig baby ligger godt derinde, for h*n murrer hver dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128