Nu prrøver jeg igen - vandene har lagt sig og jeg vil her forsøge at formulere hvad jeg som menig medlem gerne vil bruge min stemme til at heppe på ift en succesfuld administration af baby.dk
Baby.dk defineres ved
at være et sted hvor alle er lige og alle kan være med i debatter om alt mellem himmel og jord med et fokus på alt med babyer, børn, familier osv at gøre.
Derudover er den privatejet så ledelsen bestemmer reglerne ud fra inddragelse af brugerne (som jeg har forstået det)
problemer nu
Der er et skel mellem staff og ikke staff - når der ikke er problemer er det ikke noget man mærker til udover farven på indlæggene. Men når tingene spidser til så er det bare utrolig delikate sager og jeg ser det som et kæmpe problem at autoriteterne er fordel mellem menige medlemmer
forslaget
at administrationen bliver en gennemsigtig men anonymiseret instans.
Fx at der er en "administrator"bruger, som ikke fortæller om sit privatliv og som udelukkende håndterer administrationen. Om det så er de nuværende staff-medlemmer der styrer brugeren det er for mit vedkommende hip som hap - men en bruger der 100% kun repræsenterer baby.dk og ikke alle mulige andre personlige ting som uundgåeligt kan blive en del af det hele.
Jeg har brug for at kunne brokke mig over en ledelse uden at være bange for at støde en bruger der også er staff
Fordelene
Det vil ikke kræve de store ændringer rent administrativt - at oprette en ny bruger som alt staff har adgang til - så kan vi skelne mellem hvad der er alvor og hygge
Jeg ved at I lige nu skifter mellem farver men det er bare slet ikke nok til at skabe afstanden mellem den private person og brugeren.
Det kan også være med til at skabe mere 'respekt' omkring beslutninger da man får et klarere indtryk af at det er sket ved samme instans
Anmeld