Søger fin ventekjole til julefrokost :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.569 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Wimmie

Ja, jeg har 2 julefrokoster her i november og jeg synes ikke rigtig jeg har noget at tage på....mest sommerkjoler 

Så jeg søger en fin kjole med plads til stor mave - jeg er normalt en str. 36 foroven og 38 (nogle gange 40) for neden - så omkring en medium/large i ventetøj burde kunne gøre det - er bulet lidt ud andre steder end lige maven også 

Farve betyder ikke så meget - det kommer mere an på selve modellen - den må gerne have lidt facon og være festlig - og ikke lårkort 

Ligger du ikke inde med én, søger jeg også butikker i Odense eller Fredericia hvor man kan købe sådan en kjole (har kigget H&M)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Wimmie skriver:

Ja, jeg har 2 julefrokoster her i november og jeg synes ikke rigtig jeg har noget at tage på....mest sommerkjoler 

Så jeg søger en fin kjole med plads til stor mave - jeg er normalt en str. 36 foroven og 38 (nogle gange 40) for neden - så omkring en medium/large i ventetøj burde kunne gøre det - er bulet lidt ud andre steder end lige maven også 

Farve betyder ikke så meget - det kommer mere an på selve modellen - den må gerne have lidt facon og være festlig - og ikke lårkort 

Ligger du ikke inde med én, søger jeg også butikker i Odense eller Fredericia hvor man kan købe sådan en kjole (har kigget H&M)

Har du prøvet nogle butikker der fører Mama-licious?  Kan se at de har flere butikker i Odense, samt Ønskebørn i Fredericia som fører det. 

Anmeld

2. november 2011

SpunkenJo

Wimmie skriver:

Asos.com

Har en fin maternityline

Anmeld

2. november 2011

Wimmie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har du prøvet nogle butikker der fører Mama-licious?  Kan se at de har flere butikker i Odense, samt Ønskebørn i Fredericia som fører det. 

Ønskebørn i Fredericia fører det ikke mere - og jeg kender kun én butik i Odense der har det (graviditetsbutikken) - men håber på at have en back-up plan hvis jeg ikke finder noget derinde på fredag.

Anmeld

2. november 2011

Wimmie

SpunkenJo skriver:

Asos.com

Har en fin maternityline

Har kigget lidt - er bare så meget i tvivl omkring deres størrelser 

Anmeld

2. november 2011

Wimmie skriver:

Ønskebørn i Fredericia fører det ikke mere - og jeg kender kun én butik i Odense der har det (graviditetsbutikken) - men håber på at have en back-up plan hvis jeg ikke finder noget derinde på fredag.

De skulle ifølge deres hjemmeside have en butik i Rosengårdscentret, og så ved jeg at Mummi ventetøj også fører det. 

Anmeld

2. november 2011

Wimmie

De skulle ifølge deres hjemmeside have en butik i Rosengårdscentret, og så ved jeg at Mummi ventetøj også fører det. 

Mummi lukkede desværre for nogle måneder siden... Kan du se hvilken butik i Rosengårdscentret? Synes nemlig ikke jeg har fundet noget derinde.

Har dog kig på disse 2 kjoler - men alt efter om de har dem i Odense og hvordan de sidder, så er det rart med lidt flere at vælge imellem 

http://www.graviditetsklinikken.dk/default.aspx?id=1371&productid=PROD700

http://www.graviditetsklinikken.dk/default.aspx?id=1371&productid=PROD704

Anmeld

2. november 2011

Wimmie skriver:

Hvornår skal du bruge kjolen? Ved de også har en netbutik nu. 

Anmeld

2. november 2011

Wimmie skriver:

Mummi lukkede desværre for nogle måneder siden... Kan du se hvilken butik i Rosengårdscentret? Synes nemlig ikke jeg har fundet noget derinde.

Har dog kig på disse 2 kjoler - men alt efter om de har dem i Odense og hvordan de sidder, så er det rart med lidt flere at vælge imellem 

http://www.graviditetsklinikken.dk/default.aspx?id=1371&productid=PROD700

http://www.graviditetsklinikken.dk/default.aspx?id=1371&productid=PROD704

Ok, så har de bare ikke opdateret deres hjemmeside. Øv!

Nej jeg kan bare se der står Rosengårdscentret. Suk altså .

Anmeld

2. november 2011

Wimmie

Hvornår skal du bruge kjolen? Ved de også har en netbutik nu. 

Den 12. og den 19. november... Så det er jo ret snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.