Jeg er ovenud lykkelig over endelig være gravid efter have prøvet i ti år... og jeg kommer over uroen for at abortere, gå ind i uge 12 i morgen...
Jeg var til alm. 2d scanning for et par dage siden, hvor lille prik hoppe og vinkede, og det gjorde mig vildt glad, og hans crl mål er helt normalt, og alt ser fint ud...
MEN, jeg blev gravid under to uger efter to rygoperationer, og var på stærk morfin og nervemedicin i 4 uger, hvor jeg så har været gravid i to af dem... nu melder bekymringerne sig, for om lille prik har taget skade...??
jeg skal til nf på tirsdag i næste uge, men så noget kan de jo ikke se, så håber jeg kan få nogle klare svar, på om de vil kunne se det til misdannelsels scanningen i uge 19.
det der dog glæder mig er jeg ha bestilt tid til kønsscanning om 3 uger... jeg er fuldstændig ligeglad, vil blive lykkelig for både en pige og dreng, men vil gerne kunne gøre det hele klart, og samtidig vil vi så gerne snart kunne fortælle min mands to små drenge, hvad de skal have....søster eller bror... :-)
knus sandie
Anmeld