Godt råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.598 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse har fået en træls hoste. I ved den der hule søløve bjæffen men bare kan mærke i lungerne.

Han er ikke syg, overhovedet. Ingen snot, feber eller pylret, men har bare den hoste.

Hvad gør man lige med den hoste (?)

Kh Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Charlotte_82

har i prøvet at hæve hoved enden på sengen? det hjælper her når de hoster. Ellers så har vi ved lægen fået en recept på noget som hedder salbuvent. Det er noget astma medicin som udvider luftvejene. Det har nogle kloge hoveder vist fundet ud af hjælper godt på alm tør hoste også så det hjælper også meget godt her :) ved ikke om du kan bruge de råd til noget men det er sådan vi plejer at klare det her...

God bedring med ham. SÅdan en hoste er træls at komme igennem. Har selv lige været der og nu er det min tur til at hoste :S

Anmeld

3. marts 2008

SaNiNa

jeg hoster osse rigtig meget lige fortiden har drukket noget varmt det linder lidt i halsen og så noget hoste saft ellers så tror jeg bare det er årstiden der er jo rigtig mange som går og hoster.

Håber snart han holder op med at hoste for det er mega trals at blive ved...

Sanne

Anmeld

3. marts 2008

Pia.

Øv syntes der er så mange der har noget for tiden med hoste m.m..... :S

Ikke rigtig nogen gode råd andet end hæve sengen i hovedenden, og så lidt varmt at drikke...

Rigtig god bedring med hosten.
Knus fra Pia. :)

Anmeld

3. marts 2008

Tessa85

mit råd er at ta til lægen du kalder hosten for den der søløve hoste, den har jeg selv og min bror og min niece men det ka være mer end man selv lige går og tror det er, min niece og jeg selv har hosten pga. astma, og min bror har den pga. astmatisk bronkittis og ingen af delene er jo go'e, så jeg ville lige hoppe en tur forbi lægen hvis det var mig der stod så'n med min datter,

Anmeld

3. marts 2008

Tessa85

ps. som min læge sir, det er bedere at komme en gang for meget end en gang for lidt;)

Anmeld

3. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tak for jeres råd :P Han sover allerede en smule forhøjet, da han bruger sin dyne som hovedpude ;) Og det er ikke så slemt om natten - gudskelov.

Jeg gav han et skud ventoline inden han skulle i dp ( :$ ), og det hjalp faktisk. Eller rettere det hjalp til efter middagsluren, men så havde hosten skiftet til at være slimhoste (?) Jeg fatter intet. Han har ikke hostet de sidste 1½ time, så nu må vi se hvad der sker i nat. GAAAAAAAB

Kh Jeanne (som har givet ham kofferinfri kaffe her til aften :$ )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.