Morgen urin fungere ik hos mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Anonym trådstarter

hehe eller det gør den vel.

sagen er den, jeg testede i morges for at se om den var blevet tydeligere i forhold til de andre dage. og må sige blev godt nok bekymret da testen næsten var negativ - med en meget, meget svag test streg. jeg lagde mig til at sove igen i et par timer og vågnede op igen og valgte at drikke lidt vand og så lige se noget film. efter filmen ville jeg prøve og tage en test mere.

og det gjorde jeg så.... 20sek inden i 5min perioden. kom en fin lyserød streg .. som kun blev tydeligere og tydeligere

YES tænkte jeg ! så er der intet i vejen, det bare min morgen urin der ikke fungere. hehe

Men er der andre der har prøvet det samme ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Maja88

Anonym skriver:

hehe eller det gør den vel.

sagen er den, jeg testede i morges for at se om den var blevet tydeligere i forhold til de andre dage. og må sige blev godt nok bekymret da testen næsten var negativ - med en meget, meget svag test streg. jeg lagde mig til at sove igen i et par timer og vågnede op igen og valgte at drikke lidt vand og så lige se noget film. efter filmen ville jeg prøve og tage en test mere.

og det gjorde jeg så.... 20sek inden i 5min perioden. kom en fin lyserød streg .. som kun blev tydeligere og tydeligere

YES tænkte jeg ! så er der intet i vejen, det bare min morgen urin der ikke fungere. hehe

Men er der andre der har prøvet det samme ??

er du oppe og tisse om natten??

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

er du oppe og tisse om natten??

Hmm jeg var ved en 01 tiden tror jeg.. har det nogen betydning

Anmeld

2. november 2011

Maja88

Anonym skriver:

Hmm jeg var ved en 01 tiden tror jeg.. har det nogen betydning

altså så er det jo ikke så koncentreret igen.. men ved det ikke

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså så er det jo ikke så koncentreret igen.. men ved det ikke

hehe nå for søren, det vidste jeg ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.