Ultralydsscanning Aabenraa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.883 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. november 2011

LouiseRH

Hej i smukke damer! :-)

Kæresten og jeg har talt lidt om at få en ultralydsscanning engang i det nye år, så vi kan se hvordan den bette har det

Da der ikke er nogen scanningsklinikker i sønderborg, googlede jeg mig frem til at der var en i Aabenraa. Er der nogen der har nogle erfaringer med denne klinik, som de vil dele med mig?

Eller findes der steder der er bedre?

Hvad med priser?

Har også hørt at der er en i flensborg, men mit tyske er ikke så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved ligeså meget som dig  Haha.

Men har læst på google kan ikke huske hvor, at dem i Flensborg vidst taler dansk

Anmeld

2. november 2011

Nitz - <3 David

bulderfiz skriver:

Kæresten og jeg har talt lidt om at få en ultralydsscanning engang i det nye år, så vi kan se hvordan den bette har det

Da der ikke er nogen scanningsklinikker i sønderborg, googlede jeg mig frem til at der var en i Aabenraa. Er der nogen der har nogle erfaringer med denne klinik, som de vil dele med mig?

Hvad med priser?

Jeg har skrevet med dem i flensborg.. Og de taler lidt dansk og engelsk..
Da jeg var på ferie i sønderjylland i sommers ville vi ha været der forbi.. Men de hold desværre ferielukket den uge vi var der.. Men jeg har kun hørt godt om dem.. Og at de er rigtig søde til at forklare det så man forstår det.. Prøv evt. at søg her inde.. og spørg dem der har været der nede..
Det koster kun 400 ca. der nede.. Jeg var til 3D scanning i DK for knap 2 uger siden og gav 1300..

Anmeld

2. november 2011

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Jeg ved ligeså meget som dig  Haha.

Men har læst på google kan ikke huske hvor, at dem i Flensborg vidst taler dansk

uh så er det værd at overveje

De er jo også billigere :b

Anmeld

2. november 2011

LouiseRH

Nitz - 29+ skriver:

Jeg har skrevet med dem i flensborg.. Og de taler lidt dansk og engelsk..
Da jeg var på ferie i sønderjylland i sommers ville vi ha været der forbi.. Men de hold desværre ferielukket den uge vi var der.. Men jeg har kun hørt godt om dem.. Og at de er rigtig søde til at forklare det så man forstår det.. Prøv evt. at søg her inde.. og spørg dem der har været der nede..
Det koster kun 400 ca. der nede.. Jeg var til 3D scanning i DK for knap 2 uger siden og gav 1300..

Ja okay, det er jo meget billigere

Anmeld

2. november 2011

Camillee

Hvad med priser?

Jeg har hørt meget positivt om Dr Callsens i flensborg,
min veninde var der og var tilfreds,
vi har snakket meget om at vi skulle prøve at tage derned denne gang fordi det er billigere, men ved det ikke helt i nu

men vi fik en 3D scanning hor Alexander laschke, klinikken du snakker om og var MEGET til freds, vi fik scanningen sent, i uge 33, men de var meget dygtige og fik "fundet" han og scannet ham Super godt (han havde ikke vent sig)
vi fik gode billeder og en DVD med de bedste klip af scanningen med.
Har kun positivt at sige

Anmeld

2. november 2011

LouiseRH

Camillee skriver:

vi har snakket meget om at vi skulle prøve at tage derned denne gang fordi det er billigere, men ved det ikke helt i nu

men vi fik en 3D scanning hor Alexander laschke, klinikken du snakker om og var MEGET til freds, vi fik scanningen sent, i uge 33, men de var meget dygtige og fik "fundet" han og scannet ham Super godt (han havde ikke vent sig)
Har kun positivt at sige

Tak for svar

Godt at høre positivt Hvordan med tidsbestilling og sådan, skal man være i MEGET god tid eller?

Anmeld

2. november 2011

LouiseRH

Camillee skriver:

Har kun positivt at sige

Tak for svar

Godt at høre positivt Hvordan med tidsbestilling og sådan, skal man være i MEGET god tid eller?

Anmeld

2. november 2011

Camillee

bulderfiz skriver:

Tak for svar

i aabenraa aftalte vi tiden 14 dage, 3 uger før scannigen,
men det skader jo ikke at være i god tid

men vil helt klart anbefale at i ikke for den så sent, for det var svært at scanne ham, men han ligenede sig selv da hom blev født ugen efter, hehe, var overrasket over hvor nøjagtigt de scanninger enlig er, alle detaljer og sådan

Anmeld

2. november 2011

LouiseRH

Camillee skriver:

i aabenraa aftalte vi tiden 14 dage, 3 uger før scannigen,
men det skader jo ikke at være i god tid

men vil helt klart anbefale at i ikke for den så sent, for det var svært at scanne ham, men han ligenede sig selv da hom blev født ugen efter, hehe, var overrasket over hvor nøjagtigt de scanninger enlig er, alle detaljer og sådan

Ja okay Vi snakkede om at få den omkring uge 28

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.