Hvordan tager man tid på Veer? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

PernilleogDennis

Mor til 2, snart 3 skriver:

Nej det lyder altså ikke sådan hun vil ud til mor og far 

Det lyder godt, vil sidde og vente i spændning.. Man er jo nysgerrig

Men hvis/og når det nu endelig skal være, er hun da bare SÅ velkommen.  hehe ja, kender det til at være nysgerrig. Men tror lige jeg ser tiden an i aften/nat, og så ¨må vi se om det bliver vildere i løbet af natten, for så ringer jeg til FG igen, for så tror jeg hun kommer ud

-Har det sådan lidt på fornemmelsen.. Men jeg kan jo blive snydt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

TaAsJu

PernilleogDennis skriver:

Men hvis/og når det nu endelig skal være, er hun da bare SÅ velkommen.  hehe ja, kender det til at være nysgerrig. Men tror lige jeg ser tiden an i aften/nat, og så ¨må vi se om det bliver vildere i løbet af natten, for så ringer jeg til FG igen, for så tror jeg hun kommer ud

-Har det sådan lidt på fornemmelsen.. Men jeg kan jo blive snydt..

for hun bliver der inde lidt endnu... men jeg er 4 timer bag ud jer andre så jeg er på i aften/ nat hjemme ved jer hvis du skal bruge underholdning

Anmeld

2. november 2011

PernilleogDennis

Mor til 2, snart 3 skriver:

for hun bliver der inde lidt endnu... men jeg er 4 timer bag ud jer andre så jeg er på i aften/ nat hjemme ved jer hvis du skal bruge underholdning

Super lækkert.   Det skal jeg huske

Anmeld

2. november 2011

Mor010711

Jamen selve vee¨n tager ca 1 min, og der er ca 5-7 min imellem, nogengange 10-15 min. Men oftes 6-7 minutter... er der grund til bekymring så? Eller?? årh det hele er så nyt, og ja jeg håber virkelig også det går i sig selv igen.. Hun må helst ikke komme endnu..

Men tusinde tak for svar..

Hvis du føler dig usikker synes jeg at du skal tage til hospitalet.

Mine veer var heller ikke særlig regelmæssige, så de bad mig vente nogle timer og se tiden lidt an. Det kunne jeg ikke holde til, så vi tog afsted og da jeg kom derud var jeg 5 cm åben og halvanden time senere 10 cm. Og når du ikke er længere i graviditeten synes jeg hellere man skal være lidt forsigtig. 

Hvordan går det nu?

Anmeld

2. november 2011

PernilleogDennis

Mor010711 skriver:

Hvis du føler dig usikker synes jeg at du skal tage til hospitalet.

Mine veer var heller ikke særlig regelmæssige, så de bad mig vente nogle timer og se tiden lidt an. Det kunne jeg ikke holde til, så vi tog afsted og da jeg kom derud var jeg 5 cm åben og halvanden time senere 10 cm. Og når du ikke er længere i graviditeten synes jeg hellere man skal være lidt forsigtig. 

Hvordan går det nu?

Jeg tager på sygehuset nu.. De kommer med 3-4-5 min mellemrum nu og så er smerterne taget til gange 10. Sååh jeg tror jeg er blevet mor imorgen tidlig.. selvom jeg håber det er VILDE plukveer og at hun bestemmer sig for at blive i en 14 dage endnu

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg tager på sygehuset nu.. De kommer med 3-4-5 min mellemrum nu og så er smerterne taget til gange 10. Sååh jeg tror jeg er blevet mor imorgen tidlig.. selvom jeg håber det er VILDE plukveer og at hun bestemmer sig for at blive i en 14 dage endnu

HELD OG LYKKE MED DET HELE..

Jeg håber selvfølgelig hun bare snyder dig. Men hvis ikke, så god fødsel og god vind de næste par uger....

Anmeld

2. november 2011

Miss Church

Uhh ha. 

Det er da lidt spændende, selv om det er en anelse for tidligt.

Glæder mig til en update

Held og lykke med det hele! 

Anmeld

2. november 2011

PernilleogDennis

Frk-Lotusblomst skriver:

HELD OG LYKKE MED DET HELE..

Jeg håber selvfølgelig hun bare snyder dig. Men hvis ikke, så god fødsel og god vind de næste par uger....

Mange mange tak, håber os hun snyder

Skriver en update hva der så end sker, snarest .

Anmeld

2. november 2011

PernilleogDennis

Miss Church skriver:

Uhh ha. 

Det er da lidt spændende, selv om det er en anelse for tidligt.

Glæder mig til en update

Held og lykke med det hele! 

Jaaa, det lige tidligt nok

Meen kommer hun, så kommer hun jo..

Selvfølgelig skriver jeg en update, hva endten der sker noget eller ej

og tusinde tak

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mange mange tak, håber os hun snyder

Skriver en update hva der så end sker, snarest .

Taaak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.