Nogen der har erfaringer med Britax/Römer Evolva og King TS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Jose og emils mor

Hej med Jer,

Jeg står og skal købe en autostol og kan ikke finde ud af hvad der er bedst....

Nogen som har erfaringer med den som hedder Evolva 9-36 kg?

Mvh Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

hekran

Jose og emils mor skriver:

Hej med Jer,

Jeg står og skal købe en autostol og kan ikke finde ud af hvad der er bedst....

Nogen som har erfaringer med den som hedder Evolva 9-36 kg?

Mvh Kristine

hovsa, kan se, at tråden er gammel. Pyt med det, håber du kan bruge svar alligevel. Vi har en Britax Evolva 9-36 kilo og vi har altid været glade for den. Har faktiskt ikke noget skidt at sige om den Så vær helt rolig og køb den. Den er supergod!

Anmeld

7. november 2011

Jose og emils mor

Marita skriver:

hovsa, kan se, at tråden er gammel. Pyt med det, håber du kan bruge svar alligevel. Vi har en Britax Evolva 9-36 kilo og vi har altid været glade for den. Har faktiskt ikke noget skidt at sige om den Så vær helt rolig og køb den. Den er supergod!

Super, tak for svaret. Har endnu ikke fået købt nogen... Der er jo så mange at vælge imellem

Anmeld

7. november 2011

klmf

Vi har den også og må sige at jeg er lidt lunken overfor den Synes bl.a. den er svær at få til at sidde ORDENTLIGT fast... Skulle jeg gøre det om, havde jeg nok købt en anden....

Anmeld

7. november 2011

Jose og emils mor

lotchen skriver:

Vi har den også og må sige at jeg er lidt lunken overfor den Synes bl.a. den er svær at få til at sidde ORDENTLIGT fast... Skulle jeg gøre det om, havde jeg nok købt en anden....

Altså fast på sædet eller barnet fast?

Anmeld

7. november 2011

klmf

Jose og emils mor skriver:

Altså fast på sædet eller barnet fast?

Fast på sædet! Kan godt være det er mig, der er en sele-idiot, men jeg synes simpelthen jeg skal rive og flå i det såååå meget før jeg synes stolen sidder ordentligt. Og jeg valgte den netop fordi jeg syntes, det så så nemt ud og ville være praktisk når man skulle have stolen i forskellige biler Synes ikke det er i orden, at stolen 'bumler' rundt på sædet, så er den jo intet værd.... Men spørg og få vist ved forhandleren, det kan være du kan lære nogle tricks

Anmeld

7. november 2011

hekran

lotchen skriver:

Fast på sædet! Kan godt være det er mig, der er en sele-idiot, men jeg synes simpelthen jeg skal rive og flå i det såååå meget før jeg synes stolen sidder ordentligt. Og jeg valgte den netop fordi jeg syntes, det så så nemt ud og ville være praktisk når man skulle have stolen i forskellige biler Synes ikke det er i orden, at stolen 'bumler' rundt på sædet, så er den jo intet værd.... Men spørg og få vist ved forhandleren, det kan være du kan lære nogle tricks

Er det ikke et seleproblem hellere end et autostolsproblem? Hvis selen bliver spændt fast, så sidder stolen fast. Det er min erfaring

Anmeld

7. november 2011

Jose og emils mor

Hmm, jeg skal vist hen til en forhandler med bil og barn, så jeg ikke har en stol de næste mange år som er noget lort

Tak for svarene

Mvh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.