Kirsten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.188 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Savannah

Jeg er ikke gravid - jeg er bare SKRUK! Og tænker derfor en del på navne. 
Jeg er nået frem til at jeg er vild med navnet Kirsten - både fordi jeg synes det er pænt men også for at ære min afdøde mormor. Hvad synes I om navnet? Og hvilke navne (mellemnavne) kunne passe godt til? 
Kan man evt. stave det med C? Altså Cirsten. Hmm, tænke tænke.. 

God eftermiddag til alle jer baby.dk laaadies! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

SjeBets

Sally-Slingshot skriver:

Jeg er nået frem til at jeg er vild med navnet Kirsten - både fordi jeg synes det er pænt men også for at ære min afdøde mormor. Hvad synes I om navnet? Og hvilke navne (mellemnavne) kunne passe godt til? 

hvis du staver det med C skal dit barn med garanti stave det hver evig eneste gang det skal give videre 

¨

Jeg har et simpelt navn. helt alminderlig navn. MEN der er et stumt E i .. et man ikke kan høre .. og jeg skal stave mit navn hver evig eneste gang. Det er så irriterende -- nogle dage ville jeg gerne bare hedde Jane Nielsen ... lige ud af landevejen .. fordi mit efternavn det er det sammen .. selv om det er skrives som det siges, så kan folk bare ikke stave det. 

Så hvis jeg skulle bruge kirsten, ville jeg bruge K

Men ja jeg er også til de lidt ældre navne. elsker Willy, Frode og Henry .. Willy det hed min bedstefar .. 

Anmeld

2. november 2011

MelikkazMoar

jeg kan ikke så godt li det..

det nok bare mig.. men jeg synes det lyder gammelt.. og det er ikke mig.,.,

Sorry

Anmeld

2. november 2011

Anette&Sophia

Sally-Slingshot skriver:

Kirsten er et pænt navn - det hedder min mor hehe.
ej. det er faktisk rigtig sødt, og så er det lidt retro, og retro er moderne hehe.

Anmeld

2. november 2011

Savannah

SjeBets skriver:

hvis du staver det med C skal dit barn med garanti stave det hver evig eneste gang det skal give videre 

¨

Jeg har et simpelt navn. helt alminderlig navn. MEN der er et stumt E i .. et man ikke kan høre .. og jeg skal stave mit navn hver evig eneste gang. Det er så irriterende -- nogle dage ville jeg gerne bare hedde Jane Nielsen ... lige ud af landevejen .. fordi mit efternavn det er det sammen .. selv om det er skrives som det siges, så kan folk bare ikke stave det. 

Så hvis jeg skulle bruge kirsten, ville jeg bruge K

Men ja jeg er også til de lidt ældre navne. elsker Willy, Frode og Henry .. Willy det hed min bedstefar .. 

Tak for dit svar, ja det har du egentlig ret i.. K it is!

Anmeld

2. november 2011

Savannah

MelikkazMoar skriver:

jeg kan ikke så godt li det..

det nok bare mig.. men jeg synes det lyder gammelt.. og det er ikke mig.,.,

Sorry

Det er helt iorden, det ville da også være kedeligt hvis vi alle kunne lide det samme

Anmeld

2. november 2011

Savannah

anetteb skriver:

ej. det er faktisk rigtig sødt, og så er det lidt retro, og retro er moderne hehe.

Tak for dit svar.. Ja jeg synes også det er rigtig pænt, og retro er moderne ja.. Tænker også, at det er noget man kan hedde i alle aldre Ligesom Anette, hehe. 

Anmeld

2. november 2011

Wimmie

Det gør min mor også - super navn 

Til TS:

Jeg synes faktisk det er rigtig sødt til en lille pige og også en ung kvinde (tænk bare på skuespillerinden Kirsten Dunst)

Men helt klart med K

Anmeld

2. november 2011

Bare mig..

Jeg bryder mig ikke om det Min datters dagplejemor hedder det, men hende passer det fint til

Jeg ville aldrig kalde min datter det... Måske jeg ville overveje det som mellemnavn, men ikke som noget hun decideret hedder og skal kaldes..

Min mormor hedder Ulla. Det er heller aldrig et navn jeg ville kalde min datter til fornavn, men får jeg en datter efter min (meget meget højtelskede) mormor er død, kunne jeg godt kalde hende Ulla til mellemnavn!

Hvis, så skal det staves med K.

Anmeld

3. november 2011

Lone Jakobsen

jeg kan godt lide navnet Kirsten. har den sødeste faster der hedder det.

navnet er nemt at stave, alle kan udtale det, og det kan bruges i udlandet uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.