Creme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

LotteN

Bliver jeres smurt ind i creme? hvornår starter man på det?? for har set nogen i svømmehallen der gør det fra de er helt små, men det er jeg blevet frarådet, å tænker hovrnår man så starter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Janni Pedersen

her blev vi anbefalet at starte med at smørre vores dreng ind i babyolie efter bad. Jeg husker ikke helt hvornår vi startede med creme men han var vist nogle måneder. Jeg er aldrig blevet frarådet brug af creme til ham hverken af sp'erne, af læge eller hudlæge

Janni

Anmeld

12. februar 2009

A.

nej det er ingen grund til det synes jeg..nogen gang hvis vi hygger så for han babyolie på..

Anmeld

12. februar 2009

Mormilla

Jeg gir kun min dreng creme på, hvis han`s hun virker lidt tør. Det er sket ca. 2 gange.
Men hver anden dag kommer han i bad, hvor der er olie i. Og det synes jeg er nok!!!

Hvorfor vil du bruge creme???

Anmeld

12. februar 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Jeg gir kun min dreng creme på, hvis han`s hun virker lidt tør. Det er sket ca. 2 gange.
Men hver anden dag kommer han i bad, hvor der er olie i. Og det synes jeg er nok!!!

Hvorfor vil du bruge creme???

okay... - tak for svarene
Jamen jeg vil skam heller ikke bruge det, skulle bare lige høre.. ser bare så mange i svømmehallen der smører deres ind, så bliver lidt i tvivl om jeg burde.
Jeg har kun haft smurt hendes kinder pga tørhed og så hendes knæ efter hun er begyndt og ligge på knæene!

Anmeld

12. februar 2009

Mormilla

LotteN skriver:

okay... - tak for svarene
Jamen jeg vil skam heller ikke bruge det, skulle bare lige høre.. ser bare så mange i svømmehallen der smører deres ind, så bliver lidt i tvivl om jeg burde.
Jeg har kun haft smurt hendes kinder pga tørhed og så hendes knæ efter hun er begyndt og ligge på knæene!

Ja man kan jo bare smøre efter behov Men kan ikke se nogen grund til at smøre dem ind, hvis de ikke har behov for det

Anmeld

13. februar 2009

Miss Tina

Efter min personlige mening, kommer det jo helt an på huden og om der er brug for creme. Men er huden normal (blød - fugtig), er der slet ik behov for det. Desværre er der mange der bruger creme på de små, fordi man slev bruger det.
Trolden her får creme på, dog ik efter bad pga olie, men han har meget tør hud. Når jeg nu tænker over det, så har jeg slet ik haft snakket med sp om det. Men man kan tydelig se og mærke om der mangler fugtighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.