MD scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2011

tioyv

i MORGEN.... endelig.. glæder mig sygt meget og kæresten også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Giraffen

tioyv skriver:

i MORGEN.... endelig.. glæder mig sygt meget og kæresten også..

IIIH det er jo samme dag som mig - altså IDAG   

vi skal 14:30 hvornår skal I ?

Anmeld

3. november 2011

tioyv

Giraffen skriver:

IIIH det er jo samme dag som mig - altså IDAG   

vi skal 14:30 hvornår skal I ?

vi var kl 9.30 blev scannet i halvanden time.. puha.. men alt var helt normal, det var fordi det var en drillebaby som helst ville ligge med ryggen udad.. men de fik de billeder de skulle bruge og alt var helt perfekt.. så den kunne ikk være bedre.. men kønnet scannede hun ikk efter, så nu har vi bestilt en kønsscanning i næste uge weeee jeg glæder mig til og se vores bebs igen..

Anmeld

3. november 2011

Giraffen

tioyv skriver:

vi var kl 9.30 blev scannet i halvanden time.. puha.. men alt var helt normal, det var fordi det var en drillebaby som helst ville ligge med ryggen udad.. men de fik de billeder de skulle bruge og alt var helt perfekt.. så den kunne ikk være bedre.. men kønnet scannede hun ikk efter, så nu har vi bestilt en kønsscanning i næste uge weeee jeg glæder mig til og se vores bebs igen..

Eeej hvor dejligt uha ja ka godt forstå I har bestilt tid til kønsscanning der var bare 100 år mellem NF og MD!! Men vores gik også rigtig godt og vi ska ha en lille prinsesse så det er bare fantastisk

Anmeld

3. november 2011

tioyv

Giraffen skriver:

Eeej hvor dejligt uha ja ka godt forstå I har bestilt tid til kønsscanning der var bare 100 år mellem NF og MD!! Men vores gik også rigtig godt og vi ska ha en lille prinsesse så det er bare fantastisk

ihh hvor dejligt og tillykke med prinsessen..

er nu mest for kærestens skyld han ville rigtig gerne vide kønnet, og har bestilt tid hos scnningsjordemoderen i silkeborg, der er der kønsgaranti, så burde få det af vide.. glæder mig til onsdag

Anmeld

3. november 2011

Giraffen

tioyv skriver:

ihh hvor dejligt og tillykke med prinsessen..

er nu mest for kærestens skyld han ville rigtig gerne vide kønnet, og har bestilt tid hos scnningsjordemoderen i silkeborg, der er der kønsgaranti, så burde få det af vide.. glæder mig til onsdag

ej jamen det er da sødt at gøre det for kæresten også men mon ikke du også nok ska blive utålmodig min mor synes det var noget pjat da vi fra starten sagde vi gerne vil vide det og hun var næsten den der var allermest utålmodig

Anmeld

3. november 2011

tioyv

Giraffen skriver:

ej jamen det er da sødt at gøre det for kæresten også men mon ikke du også nok ska blive utålmodig min mor synes det var noget pjat da vi fra starten sagde vi gerne vil vide det og hun var næsten den der var allermest utålmodig

jo skal nok nå og blive utålmodig tror jeg for har fundet farver jeg skal male med på børneværelset til hhv en pige og dreng

har planer om at det kun er kæresten og jeg der skal vide det og så sende et julekort til bedsteforældrene med et scanningsbilled og så en lyserød eller blå sløjfe på og så se hvor længe der går før de regner den ud..

Anmeld

3. november 2011

Giraffen

tioyv skriver:

jo skal nok nå og blive utålmodig tror jeg for har fundet farver jeg skal male med på børneværelset til hhv en pige og dreng

har planer om at det kun er kæresten og jeg der skal vide det og så sende et julekort til bedsteforældrene med et scanningsbilled og så en lyserød eller blå sløjfe på og så se hvor længe der går før de regner den ud..

uuuha det var ellers en go idé min mor ville da gå helt bananas hvis jeg holdte det hemmeligt for hende, men jeg synes da helt klart i skal prøve at holde den hemmelig hvis i kan

Anmeld

3. november 2011

tioyv

Giraffen skriver:

uuuha det var ellers en go idé min mor ville da gå helt bananas hvis jeg holdte det hemmeligt for hende, men jeg synes da helt klart i skal prøve at holde den hemmelig hvis i kan

min mor ved ikk at vi har bestilt en tid til kønsscanning, så hun fik afvide i dag at det kunne de ikk se.. men er også spændt på om jeg kan holde mund sagde jeg også jeg skulle da jeg fandt ud af at jeg var gravid, at der var ikk ogen der skulle vide det før jeg var 12uger henne, men kunne da slet ikk holde mund, var så glad..

og så er der jo heller ikk så frygtelig længe til der kan sendes julekort.. så håber det går..

Anmeld

4. november 2011

<3

Tillykke!

Kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.