Hvordan lær jeg at slappe mere af i min graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2011

christinak

Hej tøser

Jeg har igennem det meste af 1 trimester i graviditeten drevet mig selv og kæresten ret meget til vanvid med min nervøsitet, og var faktisk begyndt at slappe af og blive "normal" igen, men nu er den fandme gal igen.

Vi var til kønsscanning i søndags i kolding det var en fantastisk oplevelse hvor vi så ham møfle rundt og så han var begyndt at drikke foster vand for blære og mavesæk var fyldt sagde hun, og vi hørte hjertelyd en fantastisk oplevelse, jeg var til scanningen ifølge hende 14+2 og min nakkefolds beregning sagde jeg var 14+5, skide værre med det.

Og nu er det så jeg kigger på nettet igen omkring spontan abort og alt dette, og om hvor stor chancen er for at miste nu.

Jeg er simpelthen nød til at finde en måde at slappe af på, farer op ved de mindste ting, feks jeg har døjet meget med underlivssmerter, og de sidste dage hvor jeg har haft influenza har jeg slet ikke haft ondt og så kører tankerne igen om han er okay osv.

Er der nogle der kan anbefale nogle afslapningsmetoder jeg evt kan bruge, er ligeglad med om det koster penge skal bare finde min indre ro igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

eirene

christinak skriver:

Hej tøser

Jeg har igennem det meste af 1 trimester i graviditeten drevet mig selv og kæresten ret meget til vanvid med min nervøsitet, og var faktisk begyndt at slappe af og blive "normal" igen, men nu er den fandme gal igen.

Vi var til kønsscanning i søndags i kolding det var en fantastisk oplevelse hvor vi så ham møfle rundt og så han var begyndt at drikke foster vand for blære og mavesæk var fyldt sagde hun, og vi hørte hjertelyd en fantastisk oplevelse, jeg var til scanningen ifølge hende 14+2 og min nakkefolds beregning sagde jeg var 14+5, skide værre med det.

Og nu er det så jeg kigger på nettet igen omkring spontan abort og alt dette, og om hvor stor chancen er for at miste nu.

Jeg er simpelthen nød til at finde en måde at slappe af på, farer op ved de mindste ting, feks jeg har døjet meget med underlivssmerter, og de sidste dage hvor jeg har haft influenza har jeg slet ikke haft ondt og så kører tankerne igen om han er okay osv.

Er der nogle der kan anbefale nogle afslapningsmetoder jeg evt kan bruge, er ligeglad med om det koster penge skal bare finde min indre ro igen.

Jeg har ikke lige nogle fantastiske guldkorn til dig, ville bare lige sige at det nok skal gå. Gå nogle ture, fokuser på det positive. Nyd din graviditet og bare slap af. Meditation var måske en mulighed.

Men du skal nok klare den. Han har det jo godt.

Anmeld

2. november 2011

Anette&Sophia

christinak skriver:

Hej tøser

puha. kan godt huske den tid inden man begyndte at mærke liv.
- den var laaaaang og skrækkelig.
Men du ER på den anden side af de 12 uger, din lille guldklump er der endnu, og vigtigst af alt, han trives i sin lille hule :-)
Jeg tror det er sådan du skal tænke på det, der er ikke rigtig andet at gøre.
og så får du lige en krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.