Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi håber de kan bedre fastsætte termins dato
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilflere skriver: Vi håber de kan bedre fastsætte termins dato
4kløver skriver: Dejligt ...så må de da tag sig samme og giv dig en termin.
Dejligt ...så må de da tag sig samme og giv dig en termin.
De stopper det denne uge med , og så må jeg føde
Men jm og læge mener jeg er i uge 39-40 nu
Scanning siger termin den 17/12
mortilflere skriver: De stopper det denne uge med , og så må jeg føde Men jm og læge mener jeg er i uge 39-40 nu Scanning siger termin den 17/12
????????? vis du er i uge 39 el 40 nu hvad da kan du så før have termin den 17/12 ????
pussekat skriver: ????????? vis du er i uge 39 el 40 nu hvad da kan du så før have termin den 17/12 ????
De kan ik finde ud af hvornår jeg har termin , jeg har kun vidst jeg er gravid i ca 8 uger
uhh bliver spændende....weee
ja for je har en masse modnings veer hver dag bare jegg går lidt så er der veer helt ned i benene , det ligner meget med nr 3 , og der fødte jeg på 3 timer og 18 min
An&Jo skriver: håber de kan fastsætte den lidt bedre, for det er da rimelig relevant mht igangsættelse hvis du går over tid..
håber de kan fastsætte den lidt bedre, for det er da rimelig relevant mht igangsættelse hvis du går over tid..
Ja det mener jeg jo oxo , men de scanner tit pga sukkersyge pt hver 3 uge men håber da de finder ud af noget i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128