Hvilke pigenavne passer til Bastian? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Frk. Himmelblå

Caroline86 skriver:

Det første der faldt mig ind var Anine og Celia ved ikke lige hvor de navne kom fra

Havde ikke læst dit indlæg, da jeg foreslog Anine. Nej, så må der være noget om snakken, for det navn er ret sjældent, og folk har aldrig hørt det før, når jeg ellers omtaler det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

-Sigrid-

Sasha

Det er ikke så brugt, det er pænt uden at være prinsesse, det er internationalt - alt sammen det samme som Bastian. Og så lyder det godt med Sasha og Bastian - Bastian og Sasha 

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid-

patella skriver:

Vi har fået at vide vi skal ha en sund og rask pige og er så glade Men nu går den jo på, hvad hun så skal hedde...

Hvis du har lyst, vil du så ikke komme med det der falder dig ind af pigenavne, som du syns passer til Bastian... eller bare pigenavne generelt, som du kan lide - bare skyd frit fra hoften. Så ka vi blive lidt inspireret

På forhånd tak for hjælpen...

Og tillykke med at hun er sund og rask! 

Anmeld

2. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Josephine
Caroline
Isabell
Leonora
Catalina
Minella

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. november 2011

Maja88

min første indskydelse var

Karoline

Isabella

Olivia

Anmeld

3. november 2011

Lela

Beate

Wilma

Esther

Alma

Asta

Carmen

Dicte

Fiona

Marie

Nellie

Olivia

Anmeld

3. november 2011

patella

Tak for alle jeres svar Flora, Anine og Anemone er nu blevet føjet til vores liste

Anmeld

3. november 2011

bullerbassen

patella skriver:

Vi har fået at vide vi skal ha en sund og rask pige og er så glade Men nu går den jo på, hvad hun så skal hedde...

Hvis du har lyst, vil du så ikke komme med det der falder dig ind af pigenavne, som du syns passer til Bastian... eller bare pigenavne generelt, som du kan lide - bare skyd frit fra hoften. Så ka vi blive lidt inspireret

Det første navn der poppede op i mit hoved var Sille ..

Anmeld

3. november 2011

kirsti

Asta synes jeg passer godt

Anmeld

3. november 2011

Pigent

patella skriver:

Det første jeg tænkte var Bastian og Bella?  Ved ikke hvorfor..

Ellers hvad med 
Thilde
Celina
Rebekka
Stephanie/Steffanie
Karoline  
Nanna 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.