Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad havde du selv tænkt af mindste pris? og sælger du klapvognen uden liften??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
millesofie skriver: hvad havde du selv tænkt af mindste pris? og sælger du klapvognen uden liften??
Jeg har sat den til 2800 de andre steder
Altså uden liften , ville den så nok koste 2000 .. Hvad ville du sige til det ?
morethanperfect skriver: Jeg har sat den til 2800 de andre steder Altså uden liften , ville den så nok koste 2000 .. Hvad ville du sige til det ?
hmm det er for meget lige nu for mig, mangler du en anden klapvogn har en mørkeblå emmaljunga den er sat til 1200... har også andet hvis du vil bytte
millesofie skriver: hmm det er for meget lige nu for mig, mangler du en anden klapvogn har en mørkeblå emmaljunga den er sat til 1200... har også andet hvis du vil bytte
Nææ vi mangler ik rigtig noget lige nu desværre Men du kan jo bare vende tilbage engang hvis den ikke blir solgt
morethanperfect skriver: Nææ vi mangler ik rigtig noget lige nu desværre Men du kan jo bare vende tilbage engang hvis den ikke blir solgt
det gør jeg
morethanperfect skriver: Sælger min stokke x-plory som vi har været super for Man kan se den har været brugt , og jeg har lige fundet ud af den er lidt jordslået på selen til klapvognen men det kan godt komme af .. Og ellers skader det ikke Men derfor sælges den selvf. billigere Der medfølger , regnslag , myggenet , varepose , pusletaske , og babyindsats til klapvognsdelen (den er våd på billederne da den lige er blevet vasket ) Hvad vil i gi ?
Sælger min stokke x-plory som vi har været super for Man kan se den har været brugt , og jeg har lige fundet ud af den er lidt jordslået på selen til klapvognen men det kan godt komme af ..
Og ellers skader det ikke Men derfor sælges den selvf. billigere Der medfølger , regnslag , myggenet , varepose , pusletaske , og babyindsats til klapvognsdelen
(den er våd på billederne da den lige er blevet vasket )
Hvad vil i gi ?
Jeg er MÅSKE interesseret, men ikke lige nu
Hihi, og det er ikke til mig Men jeg prøver lige at skrive en pb hvis/når det bliver aktuelt, og ser om du stadig har den.
Jeg er MÅSKE interesseret, men ikke lige nu Hihi, og det er ikke til mig Men jeg prøver lige at skrive en pb hvis/når det bliver aktuelt, og ser om du stadig har den.
Bare i orden smukke
NY PRIS : 2600 RESTEN AF NOV.
SLÅ TIL NU
Opper
Den fylder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128