Gravid og krympet mavse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Babylil

Hej tøser

Min mave har ændret form her i dag. Jeg lå i sengen og lige pludselig føltes det som om, at tvillingerne lagde sig i hver sin side af min mave. Og da jeg rejste mig op, var min mave krympet ret meget, men blevet bredere i siderne. Hmm er der grund til bekymring eller har babyerne bare skiftet position inde i mavsen?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

CS

Babylil skriver:

Hej tøser

Min mave har ændret form her i dag. Jeg lå i sengen og lige pludselig føltes det som om, at tvillingerne lagde sig i hver sin side af min mave. Og da jeg rejste mig op, var min mave krympet ret meget, men blevet bredere i siderne. Hmm er der grund til bekymring eller har babyerne bare skiftet position inde i mavsen?

Knus

Aner det ikke, men det lyder bare lidt hyggeligt  Hvis du er i tvivl så ring til din læge eller fødegangen

Anmeld

2. november 2011

Babylil

ChristinaS skriver:

Aner det ikke, men det lyder bare lidt hyggeligt  Hvis du er i tvivl så ring til din læge eller fødegangen

He he det er nok bare babyerne der skvulper rundt

Anmeld

2. november 2011

JustMe

Hvis din mave til gengæld er blevet bredere, tror jeg bestemt bare de har skiftet stilling, så de ligger mere vandret

Anmeld

2. november 2011

Babylil

JustMe skriver:

Hvis din mave til gengæld er blevet bredere, tror jeg bestemt bare de har skiftet stilling, så de ligger mere vandret

He he ja det er jeg også begyndt at tro Min mave er også helt skæv nu, den skifter form hele tiden, så det er vel bare babyerne der er aktive

Fik bare noget af et chok, da jeg ikke rigtig har kunne mærke dem før nu

Anmeld

2. november 2011

Chevro

Starter selvfølgelig lige med at sige stort Tillykke (;

- derudover vil jeg sige at det må være fantastisk at der lever to væsener i mavsen Ét er vidunderligt, men to!? Jeg synes det er fasinerende at det kan lade sig gøre

Ville bare lige sige lidt, når jeg nu kiggede med :-) Held og lykke med det hele.

Knus Malene

Anmeld

2. november 2011

Babylil

Chevro skriver:

Starter selvfølgelig lige med at sige stort Tillykke (;

- derudover vil jeg sige at det må være fantastisk at der lever to væsener i mavsen Ét er vidunderligt, men to!? Jeg synes det er fasinerende at det kan lade sig gøre

Ville bare lige sige lidt, når jeg nu kiggede med :-) Held og lykke med det hele.

Knus Malene

Tusind tak

Ja, det er simpelthen så vidunderligt Jeg fyldes med kærlighed, nu hvor jeg rigtig kan mærke dem sparke rundt for første gang - er 22 uger og mærker dem først rigtigt idag Det er skønt!!!

Anmeld

2. november 2011

JustMe

Det er en helt ubeskrivelig følelse, når man mærker de allerførste små spæde spark

Anmeld

3. november 2011

Chevro

Det kan jeg godt forstå! :-)

Jeg venter også mit første barn, men vi har flere hold tvillingegraviditeter på begge sider - så der er en risiko

- er i 11. Uge nu, så skal til NF d. 15 (:

Anmeld

3. november 2011

twinboys

Babylil skriver:

Hej tøser

Knus

det er bare de små krudtugler... mine drenge kunne også få min mave helt trekantet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.