Er der nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

lailamik

Chr-Hei skriver:

Altså tror der er 60 km fra Esbjerg... Også var det i Kolding storcenter så det ville jo være en god undskyldning hvis du lige skal shoppe lidt også Hehe ..

Jeg gav 500 men min var en kønsscanning.. Der er forskellige priser alt efter hvad det er du vil se Kan lige vedhæfte et link

http://www.graviditetsscanning.dk/herfinderdu/herfinderduscanningsklinikkenikolding/

Her var de super søde og professionelle..

Min lille dreng ville ikk ligge rigtig men der var garanti så jeg fik faktik to scanninger for samme pris fordi de ikke sender en afsted uden svar på det man kom for

Hahah En rigtig god undskyldning også  

Ej bare 500? det er ikke så meget, det er nemlig også en kønscannning jeg skal have er bare sååå nygerig ..er nødt til at vide om det er blåt eller lyserødt  

Må jeg spørge hvor langt du var henne da du var der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

lailamik

M (: skriver:

Var så lidt (: Hm, det er lige med at finde de rigtige søgeord, og så en god portion tålmodighed og en smule held. Så skal der nok komme noget frem..

Heheh tålmodigheden forsvandt når jeg blev gravid, så det kan være derfor  

Anmeld

2. november 2011

Chr-Hei

lailamik skriver:

Hahah En rigtig god undskyldning også  

Ej bare 500? det er ikke så meget, det er nemlig også en kønscannning jeg skal have er bare sååå nygerig ..er nødt til at vide om det er blåt eller lyserødt  

Må jeg spørge hvor langt du var henne da du var der? 

Hehe det jo det, men kan se de andre skriver de samme har i Esbjerg.. Havde de bare ikke dengang der var det kun Århus og Kbh .. (:

Jaa jeg var ret langt faktisk tror jeg var i uge 28 så var ved være godt utålmodig

Men mener de siger de giver garanti fra efter uge 15 eller 18. det står på deres hjemmeside

Forstår godt du vil vide det..

JEg havde til en scanning fået at vide det var en dreng og næste gang at det var en pige så skulle bare vide det 100 % NUU hehe

Anmeld

2. november 2011

lailamik

Chr-Hei skriver:

Hehe det jo det, men kan se de andre skriver de samme har i Esbjerg.. Havde de bare ikke dengang der var det kun Århus og Kbh .. (:

Jaa jeg var ret langt faktisk tror jeg var i uge 28 så var ved være godt utålmodig

Men mener de siger de giver garanti fra efter uge 15 eller 18. det står på deres hjemmeside

Forstår godt du vil vide det..

JEg havde til en scanning fået at vide det var en dreng og næste gang at det var en pige så skulle bare vide det 100 % NUU hehe

Ahhh det passer fint, det skulle jeg også være deromkring til januar så  

Ej 2 forskellige svar? Det ville jeg ikke kunne tåle at få at vide, såden en hidisprop jeg er blevet så kan jeg godt forstå at man bare vil vide helt sikkert hvad det er -pige eller dreng ? Og kan se at du har fået en dreng, MEGA sød 

Jeg var til MD scanning for 2 uger siden, og er godt sur over at ikke få kønnet at vide  Og her på øeren får vi bare den ene scanning og de har ikke 3D heroppe .. 

Sååå tror nok det bliver Dk i Januar håber jeg ihverfald 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.