Bosch køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Maja_4000

Nogle som har sådan en ?
Så lige at de har en i Netto til 600 (eller var det 700?) .. Den har en motor på 500 W .. Er det nok ?
Tror at det er den her http://hjem.dk/bolig/koekken/koekkenmaskiner/diver se-koekkenmaskiner/bosch-koekkenmaskine-mum4405-hv id-koekkenmaskine-profimixx-44.aspx

Gode råd modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Maja_4000

Slet ingen ? :/

Anmeld

2. november 2011

Maja_4000

2. november 2011

aarhusmor

Jeg tror ikke det er nok. De der kenwood maskiner har meget større motor og jeg har hørt at det var vigtigt.
Men jeg har ikke selv en.

Anmeld

2. november 2011

Hvem?

Maja_4000 skriver:

Nogle som har sådan en ?
Så lige at de har en i Netto til 600 (eller var det 700?) .. Den har en motor på 500 W .. Er det nok ?
Tror at det er den her http://hjem.dk/bolig/koekken/koekkenmaskiner/diver se-koekkenmaskiner/bosch-koekkenmaskine-mum4405-hv id-koekkenmaskine-profimixx-44.aspx

Gode råd modtages gerne

Det kommer jo an på hvor meget du bager - hvis du bager meget og gerne dobbeltportioner, vil jeg helt klart anbefale dig at købe enten Kenwood eller Kitchenaid - de er helt klart pengene værd - jeg har selv Kenwood og bager næææsten alt selv - brød, boller, kager o.s.v. og ville ikke kunne undvære den.

Men ska den blot bruges til at smække en kage sammen i nu og næ er Bosch'en da temmelig sikker fin nok - bemærk dog at skålen garanteret ikke er ret stor.

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

Bondefruen skriver:

Det kommer jo an på hvor meget du bager - hvis du bager meget og gerne dobbeltportioner, vil jeg helt klart anbefale dig at købe enten Kenwood eller Kitchenaid - de er helt klart pengene værd - jeg har selv Kenwood og bager næææsten alt selv - brød, boller, kager o.s.v. og ville ikke kunne undvære den.

Men ska den blot bruges til at smække en kage sammen i nu og næ er Bosch'en da temmelig sikker fin nok - bemærk dog at skålen garanteret ikke er ret stor.

Jeg VIL gerne bage alt selv .. Men ved ikke om jeg vil få det gjort
Tror jeg vil ønske mig en "ordentlig" maskine i julegave (:

Anmeld

3. november 2011

lulleh

Hej, vi har en køkken maskine fra bosch. Dog den helt store til 2200kr. Fik den i mandags og er rigtig god. Den har allerede været brugt rigtig mange gange, helt klart pengene værd.

Anmeld

3. november 2011

LISBETH:-)

Min svigerinde har sådan en og får den aldrig brugt, da den ikke kan trække tingene pga den lille motor. Og så er skålen også alt alt for lille.

Når man skal købe en så er det vigtigste motoren og skål størrelsen.

Selv har jeg den helt store kenwood og ja den var røv dyr, men det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Tror jeg gav 6000 et eller andet man har efterfølgende set dem en del steder på nettet på tilbud!

Anmeld

3. november 2011

dpb

lulleh skriver:

Hej, vi har en køkken maskine fra bosch. Dog den helt store til 2200kr. Fik den i mandags og er rigtig god. Den har allerede været brugt rigtig mange gange, helt klart pengene værd.

hvilken er det til den pris?? kan ikke lige se nogen på den side der er linket til der står til den pris... hvor mange watt har din??

Har selv haft kigget på Bosch dog denne !! Så også at Netto havde en i deres blad for et stykke tid siden, men fravalgte den af tre årsager: watt, skål type og farve!! vil ikke have en i hvid da det ikke vil passe til resten af vores køkken og vil ikke have plastskål...

Qnuz

Anmeld

3. november 2011

lulleh

Den er heller ikke på den side. Den er købt i elgiganten og den er på 700watt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.