Hus køb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Sabina92

Sagen er den vi har budt på et hus, er der nogen der ved hvor langtid der ca. går før man får svar?

- Det har vært tilsalg i 1½ år ca. Så vi håber stærkt på det går igennem da familien gerne vil derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

aarhusmor

Sabina92 skriver:

Sagen er den vi har budt på et hus, er der nogen der ved hvor langtid der ca. går før man får svar?

- Det har vært tilsalg i 1½ år ca. Så vi håber stærkt på det går igennem da familien gerne vil derfra

Det kommer an på sælger. Men i bund og grund skulle I jo nok have skrevet at jeres tilbud var gældende indtil den og den dato også for at sikre jer at han ikke trækker tiden. Det er klart at hvis han tror nogle andre vil give mere, så trækker han tiden

Anmeld

2. november 2011

Karo

Det er meget forskelligt, men i skal nok regne med et par dage.

Krydser fingere for at i får huset

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Sabina92 skriver:

Altså ved os gik der under en uge. ejendomsmæglerne snakkede med sælger og han godkendte tilbuddet. så tror som sådan at I hurtigt får besked

Anmeld

2. november 2011

Sabina92

Karo skriver:

Det er meget forskelligt, men i skal nok regne med et par dage.

Krydser fingere for at i får huset

Tak, håber jeg også vi gør.. Gider virkelig ikke bo i lejlighed længere (:

- det er bøvlet med barnevogn osv. vil også gerne have så min dreng kan komme ud i en have og lege.. Og ved det her hus skal vi kun ordne haven og så senere hen vil vi rive en uderstue ned og bygge til i stedet men det er først længere ude i fremtiden

Anmeld

2. november 2011

Sabina92

stm2812 skriver:

Altså ved os gik der under en uge. ejendomsmæglerne snakkede med sælger og han godkendte tilbuddet. så tror som sådan at I hurtigt får besked

Okay, tak for svar (:

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Sabina92 skriver:

Okay, tak for svar (:

Håber I hurtigt hører noget, for det er næsten uudholdeligt bare at gå og vente på svar. Er ikke så længe siden vi selv købte, så det er noget af en proces man skal igennem.

Held og lykke

Anmeld

2. november 2011

Sabina92

stm2812 skriver:

Håber I hurtigt hører noget, for det er næsten uudholdeligt bare at gå og vente på svar. Er ikke så længe siden vi selv købte, så det er noget af en proces man skal igennem.

Held og lykke

Ja det kunne jeg godt forstille mig (:

Det bliver også rigtig underligt ikke at bo så tæt på gågaden osv. længere (: - Der hvor vi skal flytte hen hvis det går igennem vil det kræve en lidt længere tur at komme på indkøb..

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Sabina92 skriver:

Ja det kunne jeg godt forstille mig (:

Det bliver også rigtig underligt ikke at bo så tæt på gågaden osv. længere (: - Der hvor vi skal flytte hen hvis det går igennem vil det kræve en lidt længere tur at komme på indkøb..

Ja det må da give en del uro at bo tæt på gågaden, så det kan jeg godt forstå du glæder dig til. er det lidt ude på landet? eller ligger det bare et godt stykke fra butikkerne? (;

Vi er også flyttet tyve minutters kørsel fra indkøbsmulighederne. Vi har dog en Spar butik 500m væk, men det er jo ikke fordi man handler stort ind der jo hvis man vil give overpris. Men med planlægning og en madplan så er det slet ikke noget problem at butikkerne er laaaaangt væk ;D og ellers kan der handles lidt efter arbejde

Anmeld

2. november 2011

Sabina92

stm2812 skriver:

Ja det må da give en del uro at bo tæt på gågaden, så det kan jeg godt forstå du glæder dig til. er det lidt ude på landet? eller ligger det bare et godt stykke fra butikkerne? (;

Vi er også flyttet tyve minutters kørsel fra indkøbsmulighederne. Vi har dog en Spar butik 500m væk, men det er jo ikke fordi man handler stort ind der jo hvis man vil give overpris. Men med planlægning og en madplan så er det slet ikke noget problem at butikkerne er laaaaangt væk ;D og ellers kan der handles lidt efter arbejde

Det er et villakvater, i udkanten at byen (:

- Vi bor lige overfor netto nu så det er nemt hvis man har glemt noget lige hurtig at løbe derover, det kan jeg ikke bare lige sådan hvis vi skal flytte derop.. Men det kommer nok med tiden, ellers har vi et vennepar der også bor der, så kan man da altid låne lidt mel eller hvad man nu kan komme til at mangle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.