Eksperthjælp: Til den"trætte mor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

Rikke Nielsen

"Til den"trætte mor""

Kære Rikke.

Min første graviditet var en lang opkast, men det kom jeg over. Og nu anden gang er jeg bare SÅ træt og søvnig, kvalme, opkastning, halsbrand. De tre sidste kan jeg godt leve med, men trætheden er ret overvældende. Er det normalt? For jeg har simpelthen ingen energi og når jeg får fri så lægger jeg mig ned og kan ikk stå op igen. Jeg vil ellers gerne være frisk af hensyn til min datter, men jeg orker bare ikke noget som helst! Jeg er i 8-9 uge.

Kh den trætte mor

Rikkes svar

Kære "Træt mor"

Tillykke med graviditeten.

Det er normalt at føle en øget træthed i forbindelse med graviditet. Især i den første del af graviditeten oplever mange træthed.

Da du også har kvalme og opkast skal du være opmærksom på, om du får nok næring og energi. For lidt nærig og energi vil også kunne forårsage træthed.

Fortager din træthed sig ikke inden for et par uger, vil jeg anbefale dig, at du, i forbindelse med dit lægebesøg i 10. graviditetsuge, taler med din læge om trætheden.

Håber trætheden fortager sig, så du kan nyde graviditeten og samtidig have overskud til din datter.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.