Sidder og er lidt halv mobset, har aldrig fået afvide eller læst at blærebetændelse når man er gravid, kan sætte veer og fødsel igang.
Havde gået med en del smerter i den nedreste del af maven i går og kunne hverken gå eller stå eller ligge, tuede bare da min krop ingen ting ville, kunne mærke det ikke var plukke veer eller ligament smerte hmm, hvad var det så, kl . 21.30 tog jeg mig sammen til at få ringet til føde gangen, jeg skulle komme der ud til et tjek.
Ventede så på der kom nogen da jeg var placeret på en stue, hmm de var igang med en fødsel fint nok.
Lægen kommer ind og laver strimmel på mig, rigtig sød læge og dansker for en gangs skyld. Afgav urin prøve inden. Han kunne godt se jeg havde nogen sammentrækning små veer. Og min urin prøvede havde da også slået ud, så ja ja har da blærebetændelser, ok har intet mærket til det overhovedet.
Irritere mig så jeg ikke har fået af vide det kan være alvorligt, eftersom jeg har lidt meget af blærebetændelse før. Men nu er jeg på medicin og ligger og slapper lidt af.
Anmeld