delimus skriver:
Nej vi ved ikke om det bliver en dreng eller pige 
Vi havde også snakket om, om vi skal have det at vide der d.15. men tror sgi jeg springer over.
Jeg tror ikke det kan lade sig gøre, at Thomas er i landet, så han kan komme med og skal vi have det at vide, så skal vi have det at vide på samme tid synes jeg 
Men vi er begge overbevist om, at det er en pige og har mødt jordemødre og sygeplejersker der uden at have set billeder, også mener det bilver en pige. Lidt underligt 
Hvis det kun var mig selv der skulle afsted, skulle jeg heller ikke vide det. Og faktisk er jeg også i tvivl der om. Vi viste ikke at det var en pige vi ventede sidst. Og det var bare så stort da hun kom frem
Men det er bare lidt praktisk at vide det denne gang. Maja går og siger at babyen hedder Laura, og hvis det nu bliver en dreng tja så bliver det jo lidt svært at han skal hedde Laura
Det kunne være så godt at fortælle hende om det er en bror eller søster.
Men vi vil i hvert fald ikke betale for en kønskanning!
Det er bare mere når den nu kommer til os det bliver fristende
Men angående fornemmelser, så var jeg helt sikker på, at da vi ventede Maja, at det var en pige der kom. Jeg drømte at jeg gik ned af gaden hånd i hånd med en pige der hed Maja. Det eneste det ikke passer på drømmen er, at min Maja er lys leverpostej farvet, hvor pigen i drømmen var mørkhåret
Så hvis i tror det bliver en pige, er jeg sikker på der er 98 % chance for at der er en lille pige der kommer.
Anmeld