opdate på begyndende svangerskabsforgiftnin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Ha ha, det er gået rigtig fint ved lægen idag tak :-) 
Han rådede mig bare til mindre og hyppigere måltider nu, så troede han ikke det gik galt :-) Så for Fie's skyld så tror jeg lige vi prøver det :-) 
Men nu vil han ikke se mig mere, alt er jo fjong

Blob er skønnet til ca.3200 g nu  Så det er en voksen en af slagsen der kommer engang.

Hold op en fin stor størrelses baby du render rundt med  Babyen må jo have det super godt der inde i maven

Godt du tager hensyn til den lille hund Det går jo ikke at den bliver helt skræmt

Og det må jo betyde alt er super godt når din læge ikke vil se dig mere, selv skal jeg have tjekket blodtryk og urin på mandag, bare for en sikkerhedsskyld... Men det er også rigtig fint, heller være på den sikker side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Hold op en fin stor størrelses baby du render rundt med  Babyen må jo have det super godt der inde i maven

Godt du tager hensyn til den lille hund Det går jo ikke at den bliver helt skræmt

Og det må jo betyde alt er super godt når din læge ikke vil se dig mere, selv skal jeg have tjekket blodtryk og urin på mandag, bare for en sikkerhedsskyld... Men det er også rigtig fint, heller være på den sikker side

Har altid haft et rigtig godt blodtryk, selv om jeg ikke er en af de mindste. I starten af graviditeten var den lidt høj, men ikke noget alarmerende på nogen måde og her til sidst er den bare blevet pænere og pænere. Idag var den 125/80 så det er jeg godt tilfreds med 

Er MEGET spændt på, hvad de siger til vægtscanningen her d.15. nov. 

Anmeld

3. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Har altid haft et rigtig godt blodtryk, selv om jeg ikke er en af de mindste. I starten af graviditeten var den lidt høj, men ikke noget alarmerende på nogen måde og her til sidst er den bare blevet pænere og pænere. Idag var den 125/80 så det er jeg godt tilfreds med 

Er MEGET spændt på, hvad de siger til vægtscanningen her d.15. nov. 

Det kan jeg godt forstå.

Jeg glæder mig som en sindsyg  til tirsdag hvor vi skal til vores. Tror faktisk, at jeg vil høre om de kan se hvilket køn vi venter. Bare sådan min mand og mig mellem, så vi ved hvor meget vi skal pakke helt væk. Vi har jo en pige i forvejen fra januar, så det passer med tøjstørrelsen...

Hvad med jer ved i om det er en dreng eller pige i venter?

Anmeld

3. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Jeg glæder mig som en sindsyg  til tirsdag hvor vi skal til vores. Tror faktisk, at jeg vil høre om de kan se hvilket køn vi venter. Bare sådan min mand og mig mellem, så vi ved hvor meget vi skal pakke helt væk. Vi har jo en pige i forvejen fra januar, så det passer med tøjstørrelsen...

Hvad med jer ved i om det er en dreng eller pige i venter?

Nej vi ved ikke om det bliver en dreng eller pige 

Vi havde også snakket om, om vi skal have det at vide der d.15. men tror sgi jeg springer over.

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre, at Thomas er i landet, så han kan komme med og skal vi have det at vide, så skal vi have det at vide på samme tid synes jeg 

Men vi er begge overbevist om, at det er en pige og har mødt jordemødre og sygeplejersker der uden at have set billeder, også mener det bilver en pige. Lidt underligt 

Anmeld

3. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Nej vi ved ikke om det bliver en dreng eller pige 

Vi havde også snakket om, om vi skal have det at vide der d.15. men tror sgi jeg springer over.

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre, at Thomas er i landet, så han kan komme med og skal vi have det at vide, så skal vi have det at vide på samme tid synes jeg 

Men vi er begge overbevist om, at det er en pige og har mødt jordemødre og sygeplejersker der uden at have set billeder, også mener det bilver en pige. Lidt underligt 

Hvis det kun var mig selv der skulle afsted, skulle jeg heller ikke vide det. Og faktisk er jeg også i tvivl der om. Vi viste ikke at det var en pige vi ventede sidst. Og det var bare så stort da hun kom frem Men det er bare lidt praktisk at vide det denne gang. Maja går og siger at babyen hedder Laura, og hvis det nu bliver en dreng tja så bliver det jo lidt svært at han skal hedde Laura Det kunne være så godt at fortælle hende om det er en bror eller søster.

Men vi vil i hvert fald ikke betale for en kønskanning! Det er bare mere når den nu kommer til os det bliver fristende

Men angående fornemmelser, så var jeg helt sikker på, at da vi ventede Maja, at det var en pige der kom. Jeg drømte at jeg gik ned af gaden hånd i hånd med en pige der hed Maja. Det eneste det ikke passer på drømmen er, at min Maja er lys leverpostej farvet, hvor pigen i drømmen var mørkhåret 

Så hvis i tror det bliver en pige, er jeg sikker på der er 98 % chance for at der er en lille pige der kommer.

Anmeld

3. november 2011

delimus

Hører der er mange der vælger anden gang at få det at vide af praktiske årsager, men nu er det her jo den første, aå har absolut ikke noget at være praktisk med ha ha
Skal med en veninde ud i hendes udlejningshus i morgen, hvor hun selv har beholdt loftsrummet og der er ALT fra hendes datter, så jeg kan bare vælge, hvad jeg vil låne af div babyudstyr, senge osv :-)
Det bliver dejligt at få sådan noget hjem  

Skal ned og male det sidste færdig på børneværelset i morgen, det bliver så fint så fint. Væggene er blevet sådan en støvet pistaicegrøn og så kommer der en bort om en uges tid, men nogle rigtig søde fantasitrolde på i stærk lilla, blå, grøn og pink, så det passer også til hvem som helst :-) 

Anmeld

3. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Hører der er mange der vælger anden gang at få det at vide af praktiske årsager, men nu er det her jo den første, aå har absolut ikke noget at være praktisk med ha ha
Skal med en veninde ud i hendes udlejningshus i morgen, hvor hun selv har beholdt loftsrummet og der er ALT fra hendes datter, så jeg kan bare vælge, hvad jeg vil låne af div babyudstyr, senge osv :-)
Det bliver dejligt at få sådan noget hjem  

Skal ned og male det sidste færdig på børneværelset i morgen, det bliver så fint så fint. Væggene er blevet sådan en støvet pistaicegrøn og så kommer der en bort om en uges tid, men nogle rigtig søde fantasitrolde på i stærk lilla, blå, grøn og pink, så det passer også til hvem som helst :-) 

Hvor bliver babyværelset fin. Jeg elsker grønt i alle former. Og ja det er super skønt at få nogle ting på plads.

Det er bare så fedt at kunne låne/arve en masse. Vi har et vennepar som fik en datter i feb. og de har lånt nogle af vores store ting så som autostol kravlegård osv, nu har vi jo fået dem igen + de havde noget vi ikke havde til Maja som vi låner nu. Det er fedt at ens ting bliver brugt, når det nu er købt. Og ja vi bytter også tøj. Det er bare super fedt.

Vores babyværelse bliver i hvidt og så vil jeg finde nogle væg klistermærker der passer.

Anmeld

3. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Hvor bliver babyværelset fin. Jeg elsker grønt i alle former. Og ja det er super skønt at få nogle ting på plads.

Det er bare så fedt at kunne låne/arve en masse. Vi har et vennepar som fik en datter i feb. og de har lånt nogle af vores store ting så som autostol kravlegård osv, nu har vi jo fået dem igen + de havde noget vi ikke havde til Maja som vi låner nu. Det er fedt at ens ting bliver brugt, når det nu er købt. Og ja vi bytter også tøj. Det er bare super fedt.

Vores babyværelse bliver i hvidt og så vil jeg finde nogle væg klistermærker der passer.

Ja jeg har heller ingen planer om at skulle ud og købe alt i nyt  

Nogle ting er det selvfølgelig blevet til og der kommer også flere til, men sådan nogle størrelser, får jo aldrig slidt noget op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.