Ondt i bækkenregionen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Gaia

H ilke tegn havde i på bækkenløsning, inden det komså langt?? Jeg spøørg fordi jeg ofte når jeg ofte sidst på dagen får ondt i vestre balde som stråler ned ad, så det gør rigtig ondt f.eks. At rejse sig op. Vende mig, og gå. Desuden er jeg også begyndt at få ondt sådan melem benene, hvor det også stråler ned på indersiden. kan det være begyndelsen til noget eller hvordan var det hos jer som fik bækkenløsning/ svær bækken problemer inden det så at sige gik " galt" skal sige jeg er andengangsgravid. Havde lidt det samme tilsidst i første graviditet, synes dog det er mere udtalt nu og erkun i uge 16. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Gaia

Slet ingen. Havde håbet en kunne sige at sådan mærkes begyndende bækkenproblemer/ mild bækkenløsning ikke...

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Gaia skriver:

H ilke tegn havde i på bækkenløsning, inden det komså langt?? Jeg spøørg fordi jeg ofte når jeg ofte sidst på dagen får ondt i vestre balde som stråler ned ad, så det gør rigtig ondt f.eks. At rejse sig op. Vende mig, og gå. Desuden er jeg også begyndt at få ondt sådan melem benene, hvor det også stråler ned på indersiden. kan det være begyndelsen til noget eller hvordan var det hos jer som fik bækkenløsning/ svær bækken problemer inden det så at sige gik " galt" skal sige jeg er andengangsgravid. Havde lidt det samme tilsidst i første graviditet, synes dog det er mere udtalt nu og erkun i uge 16. 

jeg har de samme smerter som dig.. min læge har dog sagt, at når jeg får ondt skal jeg forholde mig roligt og prøve at slappe af. Bliver smerterne værre skal jeg kontakte ham, så de kan udelukke at det er bækkenløsning..

Men gi dig selv plads til at hvile når det er tiltrængt og så en varmepude på lænden og balderne.. det er lindrende

tror ikke det er bækkenløsning endnu, men det kan det udvikle sig til hvis ikke man lytter til sin krop

Anmeld

2. november 2011

Gaia

MissTas skriver:

jeg har de samme smerter som dig.. min læge har dog sagt, at når jeg får ondt skal jeg forholde mig roligt og prøve at slappe af. Bliver smerterne værre skal jeg kontakte ham, så de kan udelukke at det er bækkenløsning..

Men gi dig selv plads til at hvile når det er tiltrængt og så en varmepude på lænden og balderne.. det er lindrende

tror ikke det er bækkenløsning endnu, men det kan det udvikle sig til hvis ikke man lytter til sin krop

Tak for dit svar håber godt nok ikke det udvikler sig. Tror hellere jeg må prøve det med varmepuden. Det lyder som et godt tip  

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Gaia skriver:

Tak for dit svar håber godt nok ikke det udvikler sig. Tror hellere jeg må prøve det med varmepuden. Det lyder som et godt tip  

nej, vi må krydse for det ikke bliver værre

Jeg synes hvert fald at varmepuden er god til at lindre.. Men hvis det bliver meget værre, så ville jeg kontakte lægen.. vigtigt man passer på sig selv

Anmeld

2. november 2011

Wimmie

Gaia skriver:

Det med smerter der stråler ned i ballerne når du rejser dig, går osv. lyder rigtig meget som din Iskiasnerve der sidder i klemme - jeg døjer selv med det samme i perioder og et par gange har det været så slemt at jeg ikke kunne gå uden at støtte mig til noget.

Det er åbenbart meget normalt når man er gravid. Prøv evt. at google "Iskiasnerve og graviditet" og se om det passer meget godt på dig.

Og så er det naturligvis altid en god ting at snakke med lægen 

Anmeld

2. november 2011

Nitz - <3 David

Jeg syns os det lyder som istkast nerven.. den sidder helt oppe fra lænden, og stråler jeg igennem ballen.. Min fys viste mig en dag hvor den sad (da hun sgu finde ud af hvor mine smerter sidder) hun siger at istkasnerven kan komme i klemme når ens bækken gir sig i graviditeten.. Nogle har rigtig god effekt af akkupunkter hvis de døjer med istkas..
Min læge siger at man ikke er i tvivl hvis man har bækkenløgning.. for så føles det som om hele bækkenet ikke hænger sammen.. Og at mange læger stiller diagnosen lækkenløsning selvom det "kun" er bækkenSMERTER.. Som der er stor forskel på..

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Wimmie skriver:

Det med smerter der stråler ned i ballerne når du rejser dig, går osv. lyder rigtig meget som din Iskiasnerve der sidder i klemme - jeg døjer selv med det samme i perioder og et par gange har det været så slemt at jeg ikke kunne gå uden at støtte mig til noget.

Det er åbenbart meget normalt når man er gravid. Prøv evt. at google "Iskiasnerve og graviditet" og se om det passer meget godt på dig.

Og så er det naturligvis altid en god ting at snakke med lægen 

-Det var umiddelbart også det jeg tænkte..

Det føltes ikke sådan da jeg havde bækkenløsning i sidste grav. og udfra hvad jeg har læst/hørt lyder det ikke som det men jeg skal ikke gøre mig klog på det, da det nok kan føles forskelligt

Anmeld

2. november 2011

Gaia

Ja I harsikkertrwtiat det er iskiasnerven som erpå apil igen..håber ikke det udvikler sig til det værre..men det behøver det vel heller ikke. Nok mest det jeg er nervøs for.. Gik til fys. Sidst med det, mensynes bare ikke jeg havde ondt midt på balden, men mere i nedre lænd.. Nå sku nok det samme..ævæv gad vide hvordan det så bliver når bebs rent faktisk begynder at veje noget. Tak for alle jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.