Gaia skriver:
H ilke tegn havde i på bækkenløsning, inden det komså langt?? Jeg spøørg fordi jeg ofte når jeg ofte sidst på dagen får ondt i vestre balde som stråler ned ad, så det gør rigtig ondt f.eks. At rejse sig op. Vende mig, og gå. Desuden er jeg også begyndt at få ondt sådan melem benene, hvor det også stråler ned på indersiden.
kan det være begyndelsen til noget eller hvordan var det hos jer som fik bækkenløsning/ svær bækken problemer inden det så at sige gik " galt"
skal sige jeg er andengangsgravid. Havde lidt det samme tilsidst i første graviditet, synes dog det er mere udtalt nu og erkun i uge 16.
jeg har de samme smerter som dig.. min læge har dog sagt, at når jeg får ondt skal jeg forholde mig roligt og prøve at slappe af. Bliver smerterne værre skal jeg kontakte ham, så de kan udelukke at det er bækkenløsning..
Men gi dig selv plads til at hvile når det er tiltrængt og så en varmepude på lænden og balderne.. det er lindrende

tror ikke det er bækkenløsning endnu, men det kan det udvikle sig til hvis ikke man lytter til sin krop
Anmeld