Jeg har brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2011

HeidiW86

Hej med jer..Har simpelthen brug for jeres råd, vågnede i nat og fik voldsomme smerter i højre side af underlivet, så meget at jeg ikke kunne rejse mig op, var mega tæt på at vække kæresten, men tog nogle dybe v ejrtrækninger også gik det lige som i sig selv igen..Her til morgen er der ingenting udover det lige som er lidt ømt, har i nogen ideer?? Håber ikke det er noget med baby er i 7+5Kh den bekymret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

AnneBJ

HeidiW86 skriver:

Hej med jer..Har simpelthen brug for jeres råd, vågnede i nat og fik voldsomme smerter i højre side af underlivet, så meget at jeg ikke kunne rejse mig op, var mega tæt på at vække kæresten, men tog nogle dybe v ejrtrækninger også gik det lige som i sig selv igen..Her til morgen er der ingenting udover det lige som er lidt ømt, har i nogen ideer?? Håber ikke det er noget med baby er i 7+5Kh den bekymret.

Det kunne være ligamentsmerter! De store ledbånd som hæfter på livmoderen giver sig, og særligt først i graviditeten! Jeg havde megaondt i dem, de første 12-16 uger og kunne slet ikke strække mig og lignende. Du kan evt. tage et par panodiler eller prøve med noget varmt på. Hvis det bekymrer dig, så ring evt. og hør lægens mening!

Anmeld

2. november 2011

HeidiW86

Årh tusind tak..Blev bare så nervøs, det jo ikke rart at få så ondt lige pludselig...

Anmeld

2. november 2011

Silas&Mille

Tror også det er ligamentsmerter. 

De var også ret slemme ved mig i min første graviditet.

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

HeidiW86 skriver:

Årh tusind tak..Blev bare så nervøs, det jo ikke rart at få så ondt lige pludselig...

Det forstår jeg godt, og det kan nemlig gøre RIGTIG ondt - og nogle mærker det nærmest ikke!

Anmeld

2. november 2011

HeidiW86

Tak for jeres svar så hurtigt, altid en fornøjelse herinde.. :-) Nu er jeg lidt mere rolig, tænkte bare i nat, bare der ikke er noget i vejen med den lille fis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.