Hvad servere i til jeres B'rns fodselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

tjah. jeg kunne godt finde på at evt lave sådan en af de dersens kager med det flotte pynt på.. 

men jeg bryder mig faktisk ikke om smagen af det der fondant, så ja det er mest for udseendets skyld.

men inspiration kan jo være evt at lave noget mere mad agtigt..

men det kommer helt an på hvornår og hvor mange i bliver..

er i bare nogle få så kunne en hj. lavet pizza eller noget børnetapas også være en idé... min søster har holdt en del flere børnefødselsdage end mig. jeg har faktisk ikke holdt nogen endnu.

og hun har forsøgt sig med

pizza fra pizzariaet,, pitabrød, tapas.. hjemmelavede små brød med tomat og mozrella. små cupkakes og generelt små ting i forskellige skåle og så kan folk spise hvad de har lyst til.. 

hun har hjemmelavet pizza. og alm boller og lagkage osv.. mulighederne er mange. det vigtigste er jo bare at man servere noget der bliver spist så der ikke er for meget til overs som så går til skraldespanden eller evt bare kommer til at stå i køleskabet og mugner efterfølgende.. 

jeg tror bare det gælder om at være kreativ.

vi bliver 12 om l'rdagen og 16 om sondagen, og om l'rdagen er det kl 13.00 og om s'ndagen holder jeg det kl 12.00 , men jeg kunne evt, godt finde p[ at servere nogle polsehorn eller mini pizzaer sammen med bollerne m[ske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Caroline86

lavede forresten de her til vuggeren til hendes fødselsdag

https://www.baby.dk/debat/90507pi1/snak-om-kager/sukkerfri-bananpandekager.aspx

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

vi havde rigtigt mange ting, men holdt også hendes fødselsdag fredag-lørdag-søndag så der røg lidt i kværnen undervejs

(Har du problemer med dit tastatur? prøv lige at trykke ctrl+0 (nul) og se om æ,ø og å virker igen )

ja har mega problemer med tastaturet, ved ik hvad der sker for det ... har lige pr'vet det du skrev men det blev ikke bedre.. _ 

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

Anonym skriver:

ja har mega problemer med tastaturet, ved ik hvad der sker for det ... har lige pr'vet det du skrev men det blev ikke bedre.. _ 

det ligner ellers det mit tastatur gør nogengange og det virker når jeg trykker "ctrl" og "nul" inde på samme tid træls det ikke virkede for dig

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det ligner ellers det mit tastatur gør nogengange og det virker når jeg trykker "ctrl" og "nul" inde på samme tid træls det ikke virkede for dig

ja... men det virker ikke 

Anmeld

2. november 2011

01olin

min søn bliver 1 år til januar men de bliver inviteret til boller kaffe og kage

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

vi bliver 12 om l'rdagen og 16 om sondagen, og om l'rdagen er det kl 13.00 og om s'ndagen holder jeg det kl 12.00 , men jeg kunne evt, godt finde p[ at servere nogle polsehorn eller mini pizzaer sammen med bollerne m[ske. 

ja det kan du sagtens. så lav en ordenlig røvfuld af det så du ikke skal stå i køkkenet hele weekenden, så kan du altid varme bollerne og pølsehornene igen dagen efter.. 

pølsehornene kommer du bare i en pose og stiller i køleskabet så de ikke bliver tørre. og nu der er kød i så de ikke bliver fordærvede.. så skulle det sagtens kunne lade sig gøre

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

Anonym skriver:

ja... men det virker ikke 

æv...

Men vi havde pandekager med i vuggeren fredag og om eftermiddagen havde vi gavebord med små sandwich. Om aftenen havde min far lavet super super lækker mad (tror vi fik 4 retter) til os allesammen. Lørdag holdt vi "åbent hus" for hele familien hvor vi fik kage, boller, små frikadeller, og sådan nogle små ting som lige kunne hapses og om aftenen fik vi vist bare noget nem mad (tror måske vi fik risengrød, men kan ikke huske det)... søndag fik vi også en masse småretter i løbet af dagen og legede med gaver osv...

Ihh, det var en god weekend

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ja det kan du sagtens. så lav en ordenlig røvfuld af det så du ikke skal stå i køkkenet hele weekenden, så kan du altid varme bollerne og pølsehornene igen dagen efter.. 

pølsehornene kommer du bare i en pose og stiller i køleskabet så de ikke bliver tørre. og nu der er kød i så de ikke bliver fordærvede.. så skulle det sagtens kunne lade sig gøre

Tak for raad 

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

æv...

Men vi havde pandekager med i vuggeren fredag og om eftermiddagen havde vi gavebord med små sandwich. Om aftenen havde min far lavet super super lækker mad (tror vi fik 4 retter) til os allesammen. Lørdag holdt vi "åbent hus" for hele familien hvor vi fik kage, boller, små frikadeller, og sådan nogle små ting som lige kunne hapses og om aftenen fik vi vist bare noget nem mad (tror måske vi fik risengrød, men kan ikke huske det)... søndag fik vi også en masse småretter i løbet af dagen og legede med gaver osv...

Ihh, det var en god weekend

lyder rigtig dejligt og hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.