håber det lykkedes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2011

henh01

Har lige snakket med kommunen og har desværre ikke fået den inst plads jeg ønskede men tværtimod en i den anden ende af byen. Men det er tilgengæld den inst min datter gik i i sin tid.
Snakkede med inst i går og min søn skal gå på nabostuen end den min datter gik på og jeg ønsker jo brændende at han kan komme på samme stue da det er de samme pædagoger der er der.

Muligheden for at få ham på samme stue er der, måske... De har nemlig en ledig plads, men så skal han starte allerede d. 15 nov eller 1. dec og ikke som nu planlagt d. 1 januar. MEN han bliver jo 1 år 12. nov og er jo derfor klar til at komme afsted.. Afventer svar fra kommunen, jeg er såååå spændt.

alt hvad jeg kan og har brug for alle Jer skønne menneskers krydsede fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

eirene

Jeg krydser også benene..

Anmeld

2. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
henh01 skriver:

Har lige snakket med kommunen og har desværre ikke fået den inst plads jeg ønskede men tværtimod en i den anden ende af byen. Men det er tilgengæld den inst min datter gik i i sin tid.
Snakkede med inst i går og min søn skal gå på nabostuen end den min datter gik på og jeg ønsker jo brændende at han kan komme på samme stue da det er de samme pædagoger der er der.

Muligheden for at få ham på samme stue er der, måske... De har nemlig en ledig plads, men så skal han starte allerede d. 15 nov eller 1. dec og ikke som nu planlagt d. 1 januar. MEN han bliver jo 1 år 12. nov og er jo derfor klar til at komme afsted.. Afventer svar fra kommunen, jeg er såååå spændt.

alt hvad jeg kan og har brug for alle Jer skønne menneskers krydsede fingre

Anmeld

2. november 2011

henh01

Jeres krydsende fingre har hjulpet! Jeg fik den stue! Og jeg er super glad, lettet og lykkelig

Anmeld

2. november 2011

eirene

henh01 skriver:

Jeres krydsende fingre har hjulpet! Jeg fik den stue! Og jeg er super glad, lettet og lykkelig

Jubii tillykke..

Anmeld

2. november 2011

henh01

eirene skriver:

Jubii tillykke..

tusind tak. Jeg er så glad.

Så til trods for at det ikke blev nogle af de ønskede institutioner så kan jeg nu ånde lettet op og være 100% tryg ved at aflevere mit barn til pasningsordningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.