Anbefal fotograf - Kbh og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2011

lilledittemor

Hej tøser

Sagen er den af kæresten og jeg gerne ville have taget billeder af vores datter inden hun er 14 dage gammel. Da vi har fået afvide at det er nogle fantastiske billeder man kan få ud af det

Problemet er bare lidt at jeg kan ikke rigtig finde nogle links eller hjemmesider som tiltaler mig.

Hvad har i af erfaringer med fotografer? er der en i kan anbefale? Det skal være i København eller omegn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Laura.

Ditte_Marie skriver:

Hej tøser

Sagen er den af kæresten og jeg gerne ville have taget billeder af vores datter inden hun er 14 dage gammel. Da vi har fået afvide at det er nogle fantastiske billeder man kan få ud af det

Problemet er bare lidt at jeg kan ikke rigtig finde nogle links eller hjemmesider som tiltaler mig.

Hvad har i af erfaringer med fotografer? er der en i kan anbefale? Det skal være i København eller omegn.

Jeg kigger med her.. jeg søger også lidt med lys og lygte efter en god fotograf..

Anmeld

1. november 2011

lilledittemor

Dk Lady skriver:

Jeg kigger med her.. jeg søger også lidt med lys og lygte efter en god fotograf..

Helt i orden

Anmeld

1. november 2011

MelikkazMoar

jeg bruger Jan fra http://janphoto.dk/

da han er billig og en rigtig sød mand.. det foregår hjemme ved en selv så man skal ikke slæbe barn ud og ind .. så man resikerer at den lille falder i søvn og er uoplagt inden der skal tages billeder..

jeg anbefaler ham varmest , selvom hans hjemmeside ikke er til tiltalende..

Anmeld

1. november 2011

kimfrit

Der er en bruger herinde der tager fantastiske billeder, som hedder ønskeretmirakel, hende kan jeg varmt anbefale, hun kommer nogle gange til københavn, så prøv at hører hende om hun har planlagt nogen tur herover iegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.