Er hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

214 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

Munder

Hej

Så blev Andrea syg med feber og snot....Det er faktisk helt hyggeligt at have en hjemmedag med hende.

Jeg må sige, at det har hjulpet, at hun fik dræn og taget polypper i efteråret. Lillen er næsten ikke syg mere. DEJLIGT!!!

Hvordan med jer andre, kan i holde helbreddet i denne vinter?

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Stumpen

Mathilde havde feber en lille uges tid i januar, men har nu siden søndag været snottet og hostet, hvilket jeg nok har smittet hende med -lå selv syg tors-lør, men har stadig snot siddende i næsen
Men ellers har vi ikke fejlet noget, den store epidimi med har ikke indfundet sig her i huset -endnu i hvert fald og den må da snart være på retur??

Anmeld

10. februar 2009

Munder

den store epidimi med har ikke indfundet sig her i huset -endnu i hvert fald og den må da snart være på retur??

Lad os da håbe det....det er noget grimt skidt

Anmeld

10. februar 2009

Charlie

Hej Dorte,
ja jeg kan godt forestille mig, at I hygger med en hjemmedag, især hvis hun ikke er alt for sløj af feberen
Jeg krydser fingre for, at vi har taget alt hvad vi skulle have af sygdom her i januar, da vi stort set har ligget syge on&off hele januar måned... Jeg er overbevist om, at vi i den måned må have været syge for hele året!!
For tiden har jeg godt nok lidt kradsen i halsen om morgenen, men det er endnu ikke blevet til mere end det. Så snart jeg er kommet op og i gang, kan jeg ikke mærke noget.
Marcus snotter en lille smule, ganske som alle de andre børn. Og jeg hoster stadig efter jeg var syg med influenza. Det er som om, slimen i min hals ikke rigtigt vil slippe sit tag. Men så længe det bare bliver ved det, og jeg kan hoste det væk med et enkelt host eller 2, så skal jeg ikke klage

Knus Dorthe

Anmeld

10. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har også været hjemme med Alexander i en uge nu, og synes også det har været rigtig hyggeligt. Altså de første par dage kastede han op konstant, så det var ikke så sjovt. Men siden weekenden har han bare haft dårlig mave og ellers frisk, så vi har rigtig hygget os

Ellers er det heldigvis meget sjældent at nogen af mine børn er syge, og det er dejligt.

Har hun fået det bedre nu så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.